Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations -

Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377842874
EAN:
Format: 170 x 240
Oprawa: miękka
Stron: 326
Data wydania: 2013-05-02
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
28.99
książka
37.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Recenzowany zbiór obejmuje 16 prac prezentujących różnorodne aspekty wykorzystania marketingu politycznego, public relations i reklamy politycznej w kampanii wyborczej. Jest to tematyka niezwykle ważna we współczesnej politologii, jako że postępująca amerykanizacja wyborów w Polsce - związana z coraz powszechniejszym stosowaniem metod i technik marketingowych - wymaga pogłębionej refleksji naukowej dotyczącej stale poszerzającego się spektrum zagadnień łączących się z tym procesem. Dodatkowym, acz niezmiernie istotnym walorem tego tomu, jest konfrontowanie ustaleń teoretycznych z praktyką politycznych działań prowadzonych w toku wyborczej rywalizacji. Ta praktyczna strona w większości prac to rezultat autorskich badań empirycznych, tak ważnych dla rozwoju nauk zajmujących się wielopłaszczyznową analizą zmagań wyborczych.

Książka "Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations"