Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Home Kontakt Strona główna Książki Program Partnerski


POLSKIE WYDAWNICTWO EKONOMICZNE
Sortuj według:
Wstęp do ekonomii

Wstęp do ekonomii

Podręcznik wprowadza w zagadnienia współczesnej ekonomii, opisując i wyjaśniając procesy gospodarowania we współczesnym świecie na początku XXI wieku. Nie zawiera on szczegółowego wykładu teorii ekonomii, a jedynie wybrane fragmenty ułożone w spójną, logiczną całość o przejrzystej strukturze. Podręcznik przekazuje wiele informacji o polskiej...
Cena
36.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Modelowanie

System informacyjny marketingu przedsiębiorstw. Modelowanie

system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. istotę, strukturę, sposoby oceny efektywności oraz bezpieczeństwo tego systemu, proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania stosowane w procesie modelowania oraz budowę...
Cena
33.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Systemy promocji przedsiębiorstw

Systemy promocji przedsiębiorstw

Książka daje możliwość lepszego poznania natury działań promocyjnych przedsiębiorstw, w tym m.in. mechanizmów funkcjonowania reklamy, sprzedaży osobistej, promocji uzupełniającej, public relations i promocji w tzw. nowych mediach. Ponadto książka ułatwia zrozumienie dylematów decyzyjnych współczesnych przedsiębiorstw, dotyczących komunikowania się...
Cena
31.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Strategie firm polskich wobec ekspansji inwestorów zagranicznych

Strategie firm polskich wobec ekspansji inwestorów zagranicznych

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN: 8320815983
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Autorzy pokazali internacjonalizację i globalizację działalności gospodarczej z punktu widzenia strategii firm kraju goszczącego zagraniczne inwestycje bezpośrednie. Jest to odmienne podejście od stosowanego dotychczas, które skupiało się na zachowaniach firm dokonujących ekspansji zagranicznej w formie zagranicznych inwestycji...
Cena
43.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Międzynarodowe strategie marketingowe

Międzynarodowe strategie marketingowe

Książka Międzynarodowe strategie marketingowe: wskazuje sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw; przedstawia korzyści standaryzacji oraz indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych; wyjaśnia kształtowanie instrumentów marketingu-mix na rynkach międzynarodowych; opisuje marketingowe dylematy przedsiębiorstw na...
Cena
29.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Owcze produkty spożywcze

Owcze produkty spożywcze

W książce Autor omawia, na tle stanu i perspektyw rozwoju produkcji owczarskiej, zagadnienia dotyczące produkcji mięsa owczego (zwłaszcza jagnięciny) oraz mleka owczego i jego przetworów. Są to problemy bardzo ważne, prognozy wskazują bowiem, że Polska jako członek Unii Europejskiej może produkować więcej mięsa owczego, gdyż surowiec ten na rynku...
Cena
19.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!