PWN
Sortuj według:
Społeczeństwo otwarte i jego wrogowie. Tom I

Społeczeństwo otwarte i jego wrogowie. Tom I

4.00

Autor: Karl Popper

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301148423
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Historia filozofii
Opublikowana przed sześćdziesięcioma laty dwutomowa książka Społeczeństwo otwarte i jego wrogowie zawiera wykład filozofii politycznej jej Autora. Tom I jest krytyczną analizą poglądów politycznych Platona - jego wizji ?idealnego", autorytarnego i totalitarnego państwa; tom II zawiera krytykę historycyzmu Hegla i Marksa oraz irracjonalizmu i...
Cena
38.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Biologia komórki roślinnej. Struktura

Biologia komórki roślinnej. Struktura

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301148386
Kategoria: Podręczniki
Nowoczesny, bardzo oczekiwany podręcznik poświęcony biologii komórki roślinnej. Jego motywem przewodnim są ścisłe związki między strukturą składników budujących komórkę a jej funkcjonowaniem. W książce uwzględniono najnowsze koncepcje naukowe oparte na wynikach badań. W tomie 1 zebrano informacje dotyczące: ogólnych zasad budowy i funkcjonowania...
Cena
53.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Kompendium wiedzy o marketingu

Kompendium wiedzy o marketingu

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301148379
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie...
Cena
34.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Kompendium wiedzy o marketingu

Kompendium wiedzy o marketingu

4.00

Autor: Bogna Pilarczyk

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 8301148373
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie...
Cena
33.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Jak sobie dziecko wyobraża świat

Jak sobie dziecko wyobraża świat

4.00

Autor: Jean Piaget

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301148270
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Psychologia
Jedna z kluczowych publikacji z zakresu psychologii dziecka. Piaget poświęcił wiele lat badań teoretycznych i klinicznych, by znaleźć odpowiedź na pytanie, jak dziecko oddziela świat zewnętrzny od świata wewnętrznego, subiektywnego oraz w jaki sposób tworzy wizerunki świata w zależności od swojego rozwoju psychicznego. Jest to jeden z...
Cena
49.90zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Szukaj Jak Google i konkurencja wywołali biznesową i kulturową rewolucję

Szukaj Jak Google i konkurencja wywołali biznesową i kulturową rewolucję

4.00

Autor: John Battelle

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 9788301148263
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Google zarówno jako spotka, jak i filozofia, zmieniło Internet i caly kosmos wiedzy. John Battelle nie tylko napisał błyskotliwą książkę biznesową, ale na kanwie niesamowitej sagi o Google zbadal fenomen wyszukiwania. Książkę powinni przeczytać wszyscy użytkownicy wyszukiwarek. Walter Isaacson, dyrektor generalny Aspen Institute, były redaktor...
Cena
31.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!