Kompendium wiedzy o marketingu - Bogna Pilarczyk

Kompendium wiedzy o marketingu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Bogna Pilarczyk

Wydawnictwo: PWN
ISBN: 8301148373
EAN:
Format: 145 x 205
Oprawa: miękka
Stron: 360
Data wydania: 2006-10-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
33.99
książka
44.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe. Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.

Książka "Kompendium wiedzy o marketingu"
Bogna Pilarczyk