PWE
Sortuj według:
ODCHODZĄC OD NIE WYD.II

ODCHODZĄC OD NIE WYD.II

4.00

Autor: WILLIAM URY

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320817256
Kategoria: Pozostałe
W książce opisano, jak należy negocjować spory prywatne i zawodowe, kiedy mamy do czynienia z trudnym partnerem i nie potrafimy znaleźć z nim ani wspólnego języka, ani płaszczyzny porozumienia. Autor wykorzystując doświadczenia zebrane po opublikowaniu "Dochodząc do TAK" - proponuje teraz metodę negocjowania sporów z trudnymi partnerami, dającą...
Cena
22.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Strategiczna polityka handlu międzynarodowego

Strategiczna polityka handlu międzynarodowego

4.00

Autor: Rynarzewski Tomasz

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320815673
Kategoria: Pozostałe
Książka jest pierwszym w polskim piśmiennictwie ekonomicznym zwartym opracowaniem przedstawiającym w sposób kompleksowy koncepcję szeroko opisywaną w światowej literaturze ekonomicznej już od początku lat osiemdziesiątych ubiegłego stulecia strategicznej polityki handlu międzynarodowego, która pojawiła się jako reakcja na zachodzące w gospodarce...
Cena
56.47zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
DOCHODZĄC DO TAK WYD.II

DOCHODZĄC DO TAK WYD.II

4.00

Autor: ROGER FISHER, WILLIAM URY, BRUCE PATTON

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 832081667X
Kategoria: Pozostałe
Jest to drugie, poprawione wydanie poszukiwanej książki, pokazującej prostą, wszędzie możliwą do zastosowania, metodę negocjowania sporów prywatnych i zawodowych, czyli jak nie dać się podejść i jednocześnie nie być przykrym. "Dochodząc do TAK" proponuje sprawdzoną w świecie metodę dochodzenia do porozumienia możliwego do zaakceptowania przez każdą...
Cena
22.50zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
EFEKTYWNOŚĆ MARKETINGU

EFEKTYWNOŚĆ MARKETINGU

4.00

Autor: PRACA ZBIOROWA, WOJCIECH WRZOSKA

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320815630
Kategoria: Pozostałe
W niniejszej książce Autorzy omawiają problematykę efektywności marketingu stosowanego przez przedsiębiorstwo, koncentrując uwagę na dwóch grupach problemów. Pierwsza obejmuje metodyczne aspekty efektywności marketingu, a druga - wybrane uwarunkowania efektywności marketingu. Takie ujęcie umożliwia poszukiwanie odpowiedzi na pytanie, od czego i od...
Cena
45.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
WSPÓŁCZESNA POLITYKA PIENIĘŻNA W POLSCE

WSPÓŁCZESNA POLITYKA PIENIĘŻNA W POLSCE

4.00

Autor: RYSZARD KOKOSZCZYŃSKI

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320814987
Kategoria: Pozostałe
Część pierwsza książki poświęcona jest stosowanym w przeszłości i obecnie strategiom polityki pieniężnej, ewolucji poglądów na politykę pieniężną oraz jej kształtowi instytucjonalnemu. Druga część opracowania to konkretyzacja najważniejszych elementów współczesnej polityki monetarnej, tj. stabilności cen i niezależności banku centralnego oraz...
Cena
29.50zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
GIEŁDY W GOSPODARCE

GIEŁDY W GOSPODARCE

4.00

Autor: PAWEŁ KULPAKA

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320816483
Kategoria: Pozostałe
W sposób kompleksowy przedstawiono w książce makroekonomiczne funkcje giełd papierów wartościowych i ich znaczenie w gospodarce wolnorynkowej. Wykorzystano przy tym w szerokim zakresie takie materiały źródłowe, jak: raporty roczne, roczniki giełdowe, analizy makroekonomiczne, materiały pochodzące ze stron internetowych giełd papierów wartościowych...
Cena
38.50zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę