PWE
Sortuj według:
Konsumpcja w krajach Europy Środkowo - Wschodniej

Konsumpcja w krajach Europy Środkowo - Wschodniej

4.00

Autor: Dąbrowska Anna, Janoś-Kresło Mirosława

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320817669
Kategoria: Pozostałe
W książce autorzy omawiają zmiany zachodzące w pozycji konsumenta oraz konsumpcji gospodarstw domowych w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej (Litwa, Łotwa, Polska, Ukraina) po przejściu gospodarek tych krajów transformacji systemowej. Autorzy całościowo przedstawili: sytuację w badanych krajach na tle krajów Unii Europejskiej, konsumentów...
Cena
41.50zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Przedsiębiorczość

Przedsiębiorczość

4.00

Autor: Mellor Robert B, Coulton Gary, Chick Anne

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320819403
Kategoria: Pozostałe
Jeśli postęp zależy od przedsiębiorczych ludzi, którzy potrafią wcielać w życie innowacyjne pomysły, należy zadać pytanie: ,,Co zrobić, żeby było ich więcej???. Na tym gruncie powstała niniejsza książka. Tym, którzy myślą o prowadzeniu działalności gospodarczej na mniejszą lub większą skalę, jak i tym, którzy chcą pracować w innowacyjnych firmach,...
Cena
51.50zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Międzynarodowe stosunki gospodarcze

Międzynarodowe stosunki gospodarcze

4.00

Autor: JAN RYMARCZYK

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320818604
Kategoria: Pozostałe
Globalizacja gospodarki światowej, rozwój handlu, bezpośrednich inwestycji zagranicznych oraz przystąpienie Polski do Unii Europejskiej spowodowały znaczny wzrost zainteresowania tematyką międzynarodowych stosunków gospodarczych. Podręcznik przygotowany przez pracowników Katedry Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych Uniwersytetu Ekonomicznego we...
Cena
61.47zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

4.00

Autor: Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320818246
Kategoria: Pozostałe
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w...
Cena
60.97zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Marketing międzynarodowy

Marketing międzynarodowy

4.00

Autor: Duliniec Elżbieta

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320817874
Kategoria: Pozostałe
W podręczniku autorka omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich zagadnieniach, jak:istota marketingu międzynarodowego, analiza międzynarodowego otoczenia przedsiębiorstw, strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki...
Cena
48.97zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Instrumenty zarządzania logistycznego

Instrumenty zarządzania logistycznego

4.00

Autor: Praca zbiorowa

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 8320816351
Kategoria: Pozostałe
Jednym ze źródeł przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw na rynku jest sprawne zarządzanie logistyczne. W związku z tym specjaliści w dziedzinie logistyki muszą nieustannie pogłębiać swoją wiedzę w tym zakresie. Wśród licznych publikacji brakowało dotychczas opracowania na temat instrumentów zarządzania logistycznego, dlatego autorzy - pracownicy...
Cena
37.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę