CEDEWU
Sortuj według:
Małe i średnie przedsiębiorstwa

Małe i średnie przedsiębiorstwa

W książce skupiono się na takich zagadnieniach jak: internacjonalizacja małych i średnich przedsiębiorstw, rola innowacji w MSP, upadłość MSP oraz miejsce i rola małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce sieciowej....
Cena
40.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość ISO 9001-TQM

Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość ISO 9001-TQM

4.00

Autor: Jerzy Kowalczyk

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 8387885908
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Ponad dziesięcioletnia praktyka wprowadzania w polskich organizacjach systemów zarządzania jakością według wymagań norm ISO serii 9000 i nieco krótsza przy wprowadzaniu zasad TQM, wskazuje, że w wielu przypadkach zaangażowanie najwyższego kierownictwa w działania z tym związane nie spełnia oczekiwań. Tam gdzie kierownictwo nie angażuje się w...
Cena
38.49zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Elementy finansów i bankowości

Elementy finansów i bankowości

Świetny podręcznik. Dawno takiego nie widzieliście. Autorzy przedstawili "podstawy finansów" ("wstęp do finansów") w skondensowanej, zrozumiałej, usystematyzowanej formie. Studiującym finanse potrzebna jest na wstępie znajomość ich "struktury teoretycznej", swoistego "kodu pojęciowego". Trzeba "widzieć pojedyncze drzewa, ale i cały las"....
Cena
40.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a struktura

Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a struktura

Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa tzw. Value Based Management powstało w odpowiedzi na pojawiające się w praktyce problemy związane z oddzieleniem własności od zarządzania i wiążącą się z tym zjawiskiem rozbieżnością celów kierownictwa firmy i jej właścicieli. Idea zarządzania nakierowanego na kreowanie wartości dla akcjonariuszy poprzez...
Cena
32.49zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Marketing relacji. Teoria i praktyka

Marketing relacji. Teoria i praktyka

4.00

Autor: Maciej Nmitręga

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 8387885851
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji, w literaturze przedmiotu występują znaczne luki w zakresie kwestii definicyjnych oraz metodyki badań relacji z konsumentem. Można zauważyć również brak konsensusu specjalistów z zakresu marketingu w zakresie czynników, które warunkują powstanie trwałych relacji pomiędzy przedsiębiorstwem i...
Cena
34.41zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Praktyka pierwszych ofert publicznych w Polsce

Praktyka pierwszych ofert publicznych w Polsce

Czy stopy zwrotu spółek przeprowadzających ofertę publiczną w Polsce zachowują się według określonego schematu, który charakterystyczny jest dla większości rynków kapitałowych. Schemat ten polega na tym, iż stopy zwrotu analizowanych spółek w krótkim terminie są ponadprzeciętnie wysokie, z kolei w długim terminie są niższe od przeciętnych. W...
Cena
40.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę