Harvard Business School Press

Home Kontakt Strona główna Książki Program Partnerski


HARVARD BUSINESS SCHOOL PRESS
Sortuj według:
Zarządzanie wiedzą

Zarządzanie wiedzą

4.00

Autor: Harvard Business School Press

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788373619319
Kategoria: Pozostałe
Dowiedz się, jak najlepsi wykorzystują swoje zasoby intelektualne  Budowanie uczących się organizacji  Wypracowywanie nowych sposobów rozwiązywania problemów  Wprowadzanie innowacyjnych pomysłów w życie Informacja we współczesnym świecie jest najcenniejszym towarem i źródłem przewagi nad konkurencją. Z tego właśnie powodu zarządzanie nią -- sposób,...
Cena
59.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Zarządzanie marką

Zarządzanie marką

4.00

Autor: Harvard Business School Press

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788373619128
Kategoria: Pozostałe
Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu. Standardowe elementy strategii budowania marki -- badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości -- nie zawsze...
Cena
59.50zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Harvard Business Review HBR Zarządzanie wzrostem przychodów SUPER CENA

Harvard Business Review HBR Zarządzanie wzrostem przychodów SUPER CENA

4.00

Autor: Harvard Business School Press

Wydawnictwo: onepress
ISBN: 832460264X
Kategoria: Pozostałe
Prawdziwe przypadki firm, innowacyjne koncepcje oraz narzędzia stosowane w organizacjach na całym świecie Są firmy, które z biegiem czasu zmieniają się w ociężałe molochy. Inne natomiast nieustannie wchodzą na nowe rynki, przejmując funkcjonujące tam organizacje i ich produkty. Kolejne znowu, znajdują dla siebie nieodkryte nisze w istniejących...
Cena
60.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Doskonalenie strategii

Doskonalenie strategii

4.00

Autor: Harvard Business School Press

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788373619111
Kategoria: Pozostałe
Tajniki strategii prowadzących do sukcesu rynkowego  Reguły tworzenia strategii  Wykorzystanie narzędzi inżynierii finansowej  Uwzględnianie potencjału internetuO powodzeniu we współczesnym biznesie decyduje odpowiednia strategia rozwoju i działania firmy. W wielu firmach jednak opracowywanie strategii pomija się lub traktuje jako "zło konieczne" i...
Cena
59.50zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja

Harvard Business Review. Efektywna komunikacja

4.00

Autor: Harvard Business School Press

Wydawnictwo: onepress
ISBN: 8373619038
Kategoria: Pozostałe
Efektywna komunikacja w organizacji to jeden z podstawowych czynników wpływających na jej działanie. Umiejętność rozmawiania ze współpracownikami i podwładnymi to jedna z podstawowych umiejętności, które powinien posiadać dobry menedżer, niestety często lekceważona. Menedżer, który potrafi w odpowiedni sposób przekazać swoje polecenia, cieszy się...
Cena
64.50zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Fuzje i przejęcia

Fuzje i przejęcia

4.00

Autor: Harvard Business School Press

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788373619081
Kategoria: Pozostałe
Niewiele fuzji i przejęć kończy się sukcesem. Dlaczego? Czy to kwestia różnic pomiędzy organizacjami, sposobami pracy lub mentalnością pracowników? A może menedżerowie kierujący procesem połączenia źle pojmują cele tych działań? Fuzja lub przejęcie to nie tylko kumulacja aktywów -- to także kwestie finansowe, strategiczne i personalne. Bardzo...
Cena
29.47zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 2 3 Do góry