Harvard Business Review HBR Przywództwo w sytuacjach przełomowych SUPER CENA - Harvard Business School Press

Harvard Business Review HBR Przywództwo w sytuacjach przełomowych SUPER CENA

4.00 Oceń książkę!

Autor: Harvard Business School Press

Wydawnictwo: onepress
ISBN: 8373619100
EAN: 9788373619104
Format: 21,0 x 14,8 x 0,0
Oprawa: Twarda
Stron: 192
Data wydania: 2006-08-24
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
60.00
książka
66.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Co znaczy być przywódcą w fascynującym i ciągle zmieniającym się świecie?

Autorzy artykułów opublikowanych w tej książce wyjawiają cechy i działania dobrego przywódcy, sięgając po inspirujące przykłady i wnioski z doświadczeń liderów wielu organizacji. Opowiadają na pytanie, co sprawia, że menedżer staje się prawdziwym przywódcą nadążającym za szybkimi zmianami w organizacji i jej otoczeniu.



Dobry lider to rzadki i cenny zasób każdej organizacji. Przywódców z krwi i kości brakuje w każdym systemie i każdej gospodarce. Nikt nie rodzi się przywódcą, ale można się nim stać, nabywając odpowiednią wiedzę i umiejętności, a także kształtując charakter.



"Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów przekazują menedżerom nowe idee, zanim te staną się powszechne i ogólnodostępne. Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki stosowane w organizacjach na całym świecie. Koncepcje, które znajdziesz w tej książce, mogą stać się jutro częścią Twojego otoczenia rynkowego.



    • Legendarni liderzy korporacji o cechach dobrego przywódcy

    • Wypracowywanie własnych zasad przywództwa

    • Style zarządzania: łagodne i twarde

    • Komunikacja z podwładnymi

    • Charyzma, osobowość i charakter przywódcy

    • Przywódcy w armii -- rola dyscypliny i autorytetu

Książka "Harvard Business Review HBR Przywództwo w sytuacjach przełomowych SUPER CENA"
Harvard Business School Press