GRAFIKA KOMPUTEROWA
Sortuj według:
Illustrator 9. Ćwiczenia praktyczne

Illustrator 9. Ćwiczenia praktyczne

Witaj, przyszły Czytelniku! Skoro czytasz tę notkę to znaczy, że jesteś zainteresowany poznaniem programu Illustrator 9, który jest jednym z wiodących na rynku programów ilustracyjnych. Niniejsza publikacja wprowadzi cię krok po kroku w "tajniki" posługiwania się nim. Od tworzenia wspaniałych grafik dzielić cię będzie tylko... wyobraźnia lub -- jak...
Cena
14.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Adobe Illustrator 10. Ćwiczenia

Adobe Illustrator 10. Ćwiczenia

Adobe Illustrator to wspaniałe narzędzie graficzne używane przez profesjonalistów na całym świecie. Kolejne wersje Illustratora wzbogacane są o nowe możliwości. Ostatnia, dziesiąta już odsłona tego programu, pozwala na łatwiejsze tworzenie grafiki na potrzeby stron internetowych, jest też bliżej zintegrowana z Photoshopem, a także pozwala na użycie...
Cena
13.90zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne

Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne

Kariera programu Macromedia Flash jest fenomenem, nawet w tak szybko rozwijającej się branży, jaką jest branża oprogramowania. Flash od prostego narzędzia do animacji stał się wydajnym środowiskiem projektowym, umożliwiającym tworzenie skomplikowanych aplikacji, gier, serwisów WWW i prezentacji multimedialnych. Popularność Flasha nadal rośnie,...
Cena
14.90zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Flash MX. Ćwiczenia praktyczne

Flash MX. Ćwiczenia praktyczne

Książka ta powstała przede wszystkim z myślą o osobach, które jeszcze nie miały żadnego lub prawie żadnego kontaktu z Flashem. Oczywiście ze względu na specyfikę serii Ćwiczenia praktyczne nie omawiamy zaawansowanych technik. Czytelnik zdobędzie jednak solidne podstawy, dzięki którym z powodzeniem będzie mógł się zabrać za czytanie innych, bardziej...
Cena
14.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Flash ActionScript. Ćwiczenia praktyczne

Flash ActionScript. Ćwiczenia praktyczne

ActionScript to wewnętrzny język programowania Flash'a, dzięki któremu jesteśmy w stanie kontrolować zachowanie animacji oraz zawartych w niej obiektów. Możemy tworzyć skrypty, które dołączone do odpowiednich odnośników potrafią stworzyć interaktywne elementy interfejsu graficznego, takie jak przyciski, paski przewijania, rozwijane menu itp....
Cena
9.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Flash 5. Ćwiczenia praktyczne

Flash 5. Ćwiczenia praktyczne

Interaktywne animacje na stronach WWW? Nic prostszego! Wystarczy, że użyjesz najnowszej wersji programu Flash -- doskonałego produktu firmy Macromedia. Autorka zapozna Cię z najważniejszymi opcjami i funkcjami programu, korzystając z licznych przykładów. Jeśli nie znasz jeszcze możliwości programu Flash 5, zacznij naukę od tej...
Cena
11.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę