GRY
Sortuj według:
Unity. Kurs video. Tworzenie gry 2D

Unity. Kurs video. Tworzenie gry 2D

4.00

Autor: Arkadiusz Brzegowy

Wydawnictwo: 17
ISBN: 9788328315464
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Informatyka, internet
/ Gry
Obierz kurs na... programowanie gier 2D w Unity! Cały świat gra w gry — bez względu na wiek, wykształcenie, status społeczny, płeć. Prawie każdy lubi choć przez chwilę zająć umysł zupełnie innym sposobem myślenia — i nie zawsze konieczne są do tego zaawansowane sprzęty czy realistyczne efekty w 3D. Wielu ludzi szuka szybkiej rozrywki...
Cena
49.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Unity. Kurs video. Poziom pierwszy. Tworzenie gier komputerowych 3D

Unity. Kurs video. Poziom pierwszy. Tworzenie gier komputerowych 3D

4.00

Autor: Arkadiusz Brzegowy

Wydawnictwo: 17
ISBN: 9788328310520
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Informatyka, internet
/ Gry
Obierz kurs na... Unity! Gry komputerowe to wspaniała rozrywka i wciągające hobby. Dzisiaj grają wszyscy — kobiety i mężczyźni, dzieci i dorośli. To także potężna gałąź światowej gospodarki, z globalną sprzedażą przekraczającą grube dziesiątki miliardów euro i szybkim tempem wzrostu. Na całym świecie graczy regularnie przybywa, nic...
Cena
49.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Unity. Kurs video. Poziom drugi. Tworzenie gier komputerowych 3D

Unity. Kurs video. Poziom drugi. Tworzenie gier komputerowych 3D

4.00

Autor: Arkadiusz Brzegowy

Wydawnictwo: 17
ISBN: 9788328313392
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Informatyka, internet
/ Gry
Obierz kurs na... zaawansowany Unity! Oto zaawansowany kurs jeszcze bardziej zaawansowanego środowiska do tworzenia gier 3D — Unity. Gry komputerowe to prawdziwy fenomen. Dziś trudno znaleźć dom, w którym w nic się nie gra. Jeśli chcesz zostać pełnoprawnym twórcą strzelanek, gier taktycznych lub symulatorów, sięgnij po...
Cena
49.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Visual Basic i DirectX. Programowanie gier w Windows

Visual Basic i DirectX. Programowanie gier w Windows

4.00

Autor: Wayne Freeze

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 8371978065
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Informatyka, internet
/ Gry
Książka opisuje krok po kroku tworzenie gry symulacyjnej rozgrywającej się w czasie rzeczywistym, podobnej do słynnej gry SimCity. Gra wykorzystuje Direct3D do wyświetlania grafiki trójwymiarowej oraz DirectInput do komunikacji z użytkownikiem. Opisane zostały interfejsy DirectSound i DirectMusic w stopniu umożliwiającym użycie efektów dźwiękowych...
Cena
52.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Triki najlepszych programistów gier 3D. Vademecum profesjonalisty

Triki najlepszych programistów gier 3D. Vademecum profesjonalisty

Swoje triki zdradzą Ci prawdziwi guru ze świata twórców gier ...
Cena
149.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
OpenGL. Leksykon kieszonkowy

OpenGL. Leksykon kieszonkowy

Biblioteka OpenGL to narzędzie służące do tworzenia realistycznej grafiki trójwymiarowej w programach. Możliwości OpenGL możemy dziś podziwiać w grach komputerowych, animacjach, wizualizacjach i filmowych efektach specjalnych. Większość publikacji dotyczących biblioteki OpenGL przedstawia ją w kontekście języka C++, z poziomu którego faktycznie...
Cena
12.90zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 2 3 Do góry