Zarządzanie jakością - teoria i praktyka - Sławomir Wawak

Zarządzanie jakością - teoria i praktyka

4.00 Oceń książkę!

Autor: Sławomir Wawak

Wydawnictwo: Helion;One Press
ISBN: 8373617876
EAN:
Format: 140 x 205
Oprawa: miękka
Stron: 268
Data wydania: 2005-11-03
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
33.99
książka
34.00zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W ciągu ostatnich lat w gospodarce światowej dokonało się wiele zmian, a konkurencja na rynku wzrosła. W wyniku tego jakość produktów, usług i obsługi klienta stała się podstawowym czynnikiem decydującym o sukcesie przedsiębiorstwa. Nadal jednak wiele firm popełnia podstawowe błędy, identyfikując przyczyny niskiej jakości i próbując ją poprawić. Takie błędy okazują się niezwykle kosztowne - prowadzą do utraty pozycji rynkowej lub nawet upadku przedsiębiorstwa. Jedynym sposobem uniknięcia problemów jest stosowanie sprawdzonych systemów zarządzania jakością oraz wdrożenie praktycznych metod i narzędzi.

"Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II" to podręcznik dla kadry menedżerskiej i studentów, przedstawiający podstawy wiedzy związanej z zarządzaniem jakością. Prezentuje zasady zarządzania przez jakość (TOM - Total Ouality Management) oraz efekty ekonomiczne zmian w organizacji, powodowanych wprowadzeniem systemu zarządzania jakością. W książce opisano normy związane z zarządzaniem jakością, zasady ich wdrażania i wymagania stawiane przedsiębiorstwom starającym się o certyfikaty. Przedstawiono tu również praktyczne metody zarządzania jakością oraz narzędzia informatyczne wspomagające ten proces.

Książka "Zarządzanie jakością - teoria i praktyka"
Sławomir Wawak