Architektura Biznes, prawo, finanse Ciąża, wychowanie Dom, ogród Ezoteryka, magia Film, teatr Fotografia, edycja zdjęć Historia Hobby, kolekcjonerstwo Internet, komputery Krajoznawcze Kuchnia, potrawy Malarstwo, rysunek Moda, uroda Motoryzacja, transport Pierwsza pomoc, zdrowie Pozostałe Przyroda, krajobrazy Rękodzieło, biżuteria, szycie Rozwój osobisty Seks, relacje partnerskie Sport, forma fizyczna Sztuka, architektura Taniec, śpiew, muzyka Technika Wiara, duchowość Zwierzęta domowe, hodowlane
Pozostałe Thrillery, sensacyjne, kryminałyKsiążka Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich wpisuje się w aktualny i ważny nurt rozważań na temat roli informacji i wiedzy w zarządzaniu wspoacute;łczesną organizacją. Rosnące znaczenie informacji i wiedzy w biznesie jest pochodną głębokich i coraz szybciej dokonujących się zmian w jego otoczeniu, co skutkuje wzrostem niepewności i ryzyka w działalności przedsiębiorstwa. Tworzy się nowe środowisko biznesu, w ktoacute;rym informacja oraz umiejętność przekształcenia jej w unikatową wiedzę stają się kluczowymi elementami podnoszenia poziomu konkurencyjności organizacji i budowania jej relatywnie trwałej przewagi konkurencyjnej.
Autorzy książki -nbsp;pracownicy naukowi Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łoacute;dzkiego -nbsp;koncentrują się na przedstawieniu roli informacji, pozyskiwanych głoacute;wnie w drodze badań marketingowych, w podejmowaniu decyzji menedżerskich. Opierając się na wszechstronnych studiach literaturowych, podejmują proacute;bę wyjaśnienia istoty informacji i jej znaczenia w zarządzaniu modelem biznesowym przedsiębiorstwa, ze szczegoacute;lnym uwzględnieniem relacji: potrzeby informacyjne -nbsp;decyzje marketingowe. W zasadniczej części pracy prezentują wyniki szeroko zakrojonych badań empirycznych wśroacute;d przedsiębiorstw. Poza diagnozą stanu i uwarunkowań badań marketingowych podejmowanych przez polskie przedsiębiorstwa, w książce dokonano oceny użyteczności tychże badań w procesach decyzyjnych. Prezentowana praca jest jedną z nielicznych publikacji poświęconych ocenie wykorzystania wynikoacute;w badań marketingowych w rozwiązywaniu konkretnych problemoacute;w rynkowych. Za nowatorskie można uznać badania dotyczące informacyjnych podstaw negocjacji biznesowych.
Książka ma liczne walory metodyczne, poznawcze i praktyczne. Jest adresowana do szerokiego grona odbiorcoacute;w. Treści pracy mogą być inspirujące dla pracownikoacute;w naukowych zajmujących się problematyką zarządzania informacjami, a przede wszystkim marketingu. Poruszono w niej także wiele wątkoacute;w użytecznych dla praktyki gospodarczej. Ponadto może być wykorzystywana w dydaktyce na roacute;żnych poziomach studioacute;w z zakresu ekonomii i zarządzania.
Książka "Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich"
Bogdan Gregor; Magdalena Kalińska-Kula