PWE
Sortuj według:
Zarządzanie łańcuchem dostaw w ujęciu zintegrowanym

Zarządzanie łańcuchem dostaw w ujęciu zintegrowanym

4.00

Autor: Świerczek Artur

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320823615
Kategoria: Pozostałe
W monografii zarządzanie łańcuchem dostaw jest przedstawione jako proces stanowiący syntezę wzajemnie dopełniających się, a więc komplementarnych czynności regulacyjnych będących treścią funkcji planowania, organizowania, koordynowania i kontrolowania działań wielopodmiotowych natury logistycznej i pozalogistycznej. Orientację procesową zarządzania...
Cena
57.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Demografia

Demografia

4.00

Autor: Stokowski Franciszek

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320823608
Kategoria: Pozostałe
Znajomość zjawisk demograficznych współczesnego świata jest niezbędna przy podejmowaniu wszelkich decyzji o charakterze ekonomicznym i społecznym. Omawiane w podręczniku metody analizy zjawisk ludnościowych są prezentowane przy uwzględnieniu najnowszych danych liczbowych. Ich uzupełnienie danymi historycznymi pozwoliło wskazać i scharakteryzować...
Cena
40.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Kreatywność pracowników i twórcze zespoły

Kreatywność pracowników i twórcze zespoły

Przedsiębiorstwo, aby było innowacyjne, musi poszukiwać pracowników o najwyższej zdolności do kreatywnego myślenia i twórczego rozwiazywania problemów. Wyłonienie takich osób wymaga odpowiednich narzędzi pomiaru i oceny kreatywności. Autorzy książki opracowali takie narzędzia i wielokrotnie je przetestowali w różnych przedsiębiorstwach. Kreatywne...
Cena
53.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Zarządzanie interesariuszami projektu

Zarządzanie interesariuszami projektu

4.00

Autor: Grucza Bartosz

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320823516
Kategoria: Pozostałe
Na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci wzrost znaczenia projektów w organizacji i gospodarce stał się faktem. Zjawisko to, w pewnym uproszczeniu polegające na przejściu od powtarzalnych do nierutynowych procesów, doprowadziło do istotnych zmian w sposobie funkcjonowania przedsiębiorstw oraz do wyodrębnienia dziedziny wiedzy, jaką jest zarządzanie...
Cena
57.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Makromarketing

Makromarketing

4.00

Autor: Kamiński Jacek

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320823530
Kategoria: Pozostałe
Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing....
Cena
65.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Szczególna teoria zatrudnienia

Szczególna teoria zatrudnienia

4.00

Autor: Adam Noga

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320823486
Kategoria: Pozostałe
Co zrobić, żeby praca była atrakcyjna, dostosowana do naszych potrzeb, a nie taka, w której człowiek jest jej przedmiotem? W książce, którą oddajemy do rąk Czytelników, Autor daje odpowiedź na to pytanie. Za Johnem Maynardem Keynesem jedni powiadają, że pracę zawdzięczamy państwu, inni za Josephem Schumpeterem, że zawdzięczamy ją przedsiębiorcom, a...
Cena
40.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę