POLTEXT
Sortuj według:
Skuteczne doradztwo strategiczne. Metoda Action Research w praktyce

Skuteczne doradztwo strategiczne. Metoda Action Research w praktyce

Książka omawia zastosowania i oceny metody Action Research w doradztwie strategicznym. Dzięki niej Czytelnik powinien zrozumieć, w jaki sposób stosować metodologię Action Research w doradztwie strategicznym, aby rozwiązać praktyczne problemy firmy i dokonać gruntownej zmiany organizacji oraz stworzyć warunki do uczenia się organizacji. Od połowy...
Cena
39.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Rynek nieruchomości. System i funkcjonowanie

Rynek nieruchomości. System i funkcjonowanie

4.00

Autor: Marek Bryx

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788388840869
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Książka zawiera nowatorską analizę rynku nieruchomości jako wzajemnie powiązanych i oddziałujących na siebie czterech jego podsystemów: obrotu prawami własności, inwestowania, zarządzania i finansowania nieruchomości. To oryginalne ujęcie prowadzi do sklasyfikowania funkcjonujących na tym rynku podmiotów i zasad ich działania, uporządkowania całej...
Cena
36.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Pomoc publiczna a rozwój firmy

Pomoc publiczna a rozwój firmy

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375611878
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Sposoby zewnętrznego wsparcia twojej działalności gospodarczej. Książka poświęcona roli pomocy publicznej w osiąganiu przewagi konkurencyjnej na rynku. Jest to temat szczególnie ważny i aktualny z racji wielu realizowanych obecnie programów wspieranych pomocą publiczną. Autorzy przedstawiają możliwości, jakie dają przedsiębiorcom środki pomocy...
Cena
5.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Biznesplan. Zastosowania i przykłady

Biznesplan. Zastosowania i przykłady

4.00

Autor: Zbigniew Pawlak

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788388840043
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Książka w przystępny, a jednocześnie kompleksowy sposób ukazuje ogólne zasady, standardy techniki przygotowywania biznesplanów. Autor, bazując na bogatych własnych doświadczeniach wyniesionych z wieloletniej praktyki doradczej, jak również znajomości planów finansowych opracowywanych przez najlepsze krajowe i zagraniczne firmy konsultingowe, które...
Cena
28.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości

Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375612165
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
Marketing jako dziedzina zarówno naukowa, jak i praktyczna ulega gwałtownym przeobrażeniom wywołanym oddziaływaniem wirtualnego środowiska, w tym internetu i współczesnych koncepcji jego rozwoju, tj. Web 2.0, Web 3.0 czy cloud computing. Rośnie znaczenie współpracy w sieciach przy wykonywaniu zadań marketingu, a klienci stając się partnerami...
Cena
36.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Homo Agens. Instytucjonalizm w naukach społecznych

Homo Agens. Instytucjonalizm w naukach społecznych

Instytucjonalizm nie stanowi jeszcze głównego nurtu w naukach społecznych, ale jego ranga ostatnio bardzo szybko rośnie. Można spotkać opinie, że neoinstytucjonalizm już znajduje się w głównym nurcie nauk społecznych. Niniejsza publikacja jest par excellence teoretyczna, z domieszką historii myśli instytucjonalnej. W swoich poszukiwaniach Autor...
Cena
43.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!