Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości -

Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości

4.00 Oceń książkę!

Autor: ...

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375612165
EAN:
Format: 165 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 260
Data wydania: 2012-05-29
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
36.99
książka
39.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Marketing jako dziedzina zarówno naukowa, jak i praktyczna ulega gwałtownym przeobrażeniom wywołanym oddziaływaniem wirtualnego środowiska, w tym internetu i współczesnych koncepcji jego rozwoju, tj. Web 2.0, Web 3.0 czy cloud computing. Rośnie znaczenie współpracy w sieciach przy wykonywaniu zadań marketingu, a klienci stając się partnerami organizacji, współtworzą wartość istotną dla firmy, dla nich samych oraz dla innych nabywców. Książka opisuje wieloaspektowe zmiany wywołane w sferze koncepcji marketingu (np. sposób myślenia o kliencie), instrumentach marketingu oraz organizacji działań marketingowych w przedsiębiorstwie, osadzając analizowaną problematykę w teorii sieci oraz przyjmując perspektywę organizacji jako systemu otwartego.

Książka "Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości"