WACŁAW SMID
Sortuj według:
BOSS Leksykon / Leksykon komunikacji medialnej

BOSS Leksykon / Leksykon komunikacji medialnej

4.00

Autor: Wacław Smid

Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788379221288
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Zestaw 2 leksykonów: Leksykon komunikacji medialnej Objaśnia znaczenie 750 stosowanych współcześnie w medioznawstwie i komunikowaniu (prasa, radio, telewizja, film, Internet itp.) terminów i zwrotów, które często pojawiają się w środkach masowego przekazu, polityce, biznesie i nauce, uwzględniając inspirujący w tej dziedzinie wpływ NOWYCH...
Cena
72.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Historia fizyki teoretycznej

Historia fizyki teoretycznej

4.00

Autor: Wacław Smid

Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788361448037
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
(...) Należy zaraz na wstępie podkreślić fakt, że problematyka odkryć naukowych zawsze stanowiła jakąś tajemnicę. Zawierała elementy pewnego irracjonalizmu. Dość często odwoływano się do takich elementów naszej psychiki jak intuicja, wyobraźnia domysł, a nawet "jasnowidzenie" i szczęśliwy traf. Mówiono wtedy o kreatywności przywoływano, dla...
Cena
43.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Postfilozofia

Postfilozofia

3.40

Autor: Wacław Smid

Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788361448457
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Historia filozofii
"Głównym w zasadzie celem niniejszej pracy jest analiza postępowania poznawczego przy konstruowaniu nowych teorii, opisujących nowe klasy zjawisk (fizycznych, psychologicznych, socjologicznych itp.). Natomiast wiodącą ideą działalności jest ten, kto posiada naturę poszukiwacza. Bowiem to nie tylko nasza ciekawość, niepokój czy intuicja opisu...
Cena
31.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Boss leksykon

Boss leksykon

3.17

Autor: Wacław Smid

Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788361448419
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
"Boss leksykon" stanowi najobszerniejsze na naszym rynku kompendium wiedzy z niemal wszystkich dziedzin ekonomii. Można w tym przypadku powiedzieć, że jest leksykonem interdyscyplinarnym a równocześnie intertekstualnym. Proponuje bowiem Państwu szeroki wachlarz narracji biznesowej, wyjaśniając znaczenie funkcjonujących w tej współcześnie ważnej...
Cena
79.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Język reklamy w komunikacji medialnej

Język reklamy w komunikacji medialnej

4.00

Autor: Wacław Smid

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375560718
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też czesto spotykamy sie z reklamowymi apelami, zachecającymi do zakupu. Czy nasza obecna reklama ma także siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak sie dzieje, że...
Cena
29.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej

Zarządzanie reklamą w komunikacji medialnej

4.00

Autor: Wacław Smid

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375560930
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi...
Cena
35.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Strona: 1 2 Do góry