BOSS Leksykon / Leksykon komunikacji medialnej - Wacław Smid

BOSS Leksykon / Leksykon komunikacji medialnej

4.00 Oceń książkę!

Autor: Wacław Smid

Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788379221288
EAN:
Format: 148 x 210
Oprawa: miękka
Stron: 944
Data wydania: 2014-07-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
72.99
książka
80.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Zestaw 2 leksykonów:

Leksykon komunikacji medialnej

Objaśnia znaczenie 750 stosowanych współcześnie w medioznawstwie i komunikowaniu (prasa, radio, telewizja, film, Internet itp.) terminów i zwrotów, które często pojawiają się w środkach masowego przekazu, polityce, biznesie i nauce, uwzględniając inspirujący w tej dziedzinie wpływ NOWYCH MEDIÓW. Leksykon zawiera słownik polsko-angielski i angielsko-polski objaśnianych haseł.

Boss Leksykon

Proponowany Państwu BOSS LEKSYKON stanowi najobszerniejsze obecnie na naszym rynku kompendium wiedzy z niemal wszystkich dziedzin ekonomii. Można w tym przypadku powiedzieć, że jest leksykonem interdyscyplinarnym a równocześnie intertekstualnym. Proponuje bowiem Państwu szeroki wachlarz narracji biznesowej, wyjaśniając znaczenie funkcjonujących w tej współcześnie ważnej dziedzinie terminów. Zawiera około 5 000 pojęć i terminów, używanych aktualnie przez ludzi biznesu na całym świecie. Są to zatem hasła z zakresu organizacji i zarządzania. Finansów i bankowości. Obrotu giełdowego papierami wartościowymi. Prawa międzynarodowego i podatków. Ubezpieczeń i transportu kolejowego, morskiego i lotniczego.

Książka "BOSS Leksykon / Leksykon komunikacji medialnej"
Wacław Smid