SUSAN WEINSCHENK
Sortuj według:
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

4.00

Autor: Susan Weinschenk

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324662838
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Psychologia
Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki...
Cena
41.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 3 księgarń!
Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz

Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz

4.00

Autor: Susan Weinschenk

Wydawnictwo: Edgard
ISBN: 9788377884515
Kategoria: Poradniki i albumy
Zastanawiasz się, jak skutecznie zachęcić klienta do zakupu twojego produktu, jak namówić dziecko do wykonywania obowiązków domowych albo przekonać szefa, że należy ci się podwyżka? Możesz użyć znanych ci sposobów, ale po co ryzykować, skoro właśnie trzymasz w ręku pełen arsenał strategii, które zadziałają na każdego? Skorzystaj ze zdobyczy...
Cena
24.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

4.00

Autor: Susan Weinschenk

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324662869
Kategoria: Ebooki
/ Informatyka
/ Webmasterstwo
Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki...
Cena
39.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

4.00

Autor: Susan Weinschenk

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324662845
Kategoria: Ebooki
/ Informatyka
/ Webmasterstwo
Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki...
Cena
39.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 Do góry