Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz - Susan Weinschenk

Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz

4.00 Oceń książkę!

Autor: Susan Weinschenk

Wydawnictwo: Edgard
ISBN: 9788377884515
EAN:
Format: 148 x 210
Oprawa: miękka
Stron: 288
Data wydania: 2014-10-31
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
24.99
książka
28.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Zastanawiasz się, jak skutecznie zachęcić klienta do zakupu twojego produktu, jak namówić dziecko do wykonywania obowiązków domowych albo przekonać szefa, że należy ci się podwyżka? Możesz użyć znanych ci sposobów, ale po co ryzykować, skoro właśnie trzymasz w ręku pełen arsenał strategii, które zadziałają na każdego? Skorzystaj ze zdobyczy psychologii oraz nauki o mózgu, aby zachęcić innych by zrobili właśnie to, co chcesz. A może nawet - by sami zaczęli tego pragnąć!

Poznaj 7 najważniejszych bodźców motywacyjnych, które kierują ludzkimi pragnieniami i wykorzystaj je jako narzędzia perswazji. Dowiedz się, jak wykorzystać potrzebę więzi, rywalizację, nawyki, instynkty i nagrody, by zmotywować innych do działania. Przekonaj się, co możesz osiągnąć, dzięki wiedzy o złudzeniach poznawczych i opowieściach, jakie każdy z nas tworzy o sobie. Bądź przekonujący już od dziś!

Książka "Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz"
Susan Weinschenk