SMID WACŁAW
Sortuj według:
Zasady kultu wyobraźni

Zasady kultu wyobraźni

4.00

Autor: Smid Wacław

Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788361448761
Kategoria: Pozostałe
Dlaczego chodzi nam akurat o "kult wyobraźni"? Czyżby dlatego, że "rozum śpi"? Otóż niezupełnie. Ten ostatni na pewno - na swój sposób - czuwa nieustannie nawet gdy o tym nie wiemy. To wyobraźnia działa jak życie poety: poetą się nie jest - nim się BYWA.Czy istnieją takie zasady, wedle których możemy mówić, że wyobraźnia stanowi podstawę naszych...
Cena
26.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi

Leksykon zarządzania zasobami ludzkimi

4.00

Autor: Smid Wacław

Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788361448600
Kategoria: Pozostałe
Każda współczesna firma czy inna organizacja gospodarcza i społeczna stara się dowartościować pozycję swych pracowników, członków itp. Powszechnie mówi się nawet o kapitale ludzkim, stawiając go na pierwszym miejscu hierarchii wartości. Zwłaszcza gdy chodzi i komunikację interpersonalną wewnątrz takiej organizacji, jaką stanowi firma. Kapitał...
Cena
24.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Reklama Teoria projektu

Reklama Teoria projektu

4.00

Autor: Smid Wacław

Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788361448174
Kategoria: Pozostałe
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby...
Cena
31.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Leksykon komunikacji medialnej

Leksykon komunikacji medialnej

4.00

Autor: Smid Wacław

Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788361448013
Kategoria: Pozostałe
ZAPROSZENIE DO LEKTURY Prezentowana Państwu praca jest pierwszą tego typu pozycją na polskim rynku księgarskim; z tego względu należy odpowiedzieć sobie na kilka ważnych a może nawet podstawowych pytań. Mianowicie: Co zawiera Leksykon? Objaśnia znaczenie 750 stosowanych współcześnie w medioznawstwie i komunikowaniu (prasa, radio, telewizja, film,...
Cena
30.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Zarządzanie reklamą

Zarządzanie reklamą

4.00

Autor: Smid Wacław

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375568493
Kategoria: Pozostałe
Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi...
Cena
50.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Język reklamy

Język reklamy

4.00

Autor: Smid Wacław

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375568486
Kategoria: Pozostałe
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić?Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak się dzieje, że reklama...
Cena
49.47zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 2 3 4 5 Do góry