Reklama Teoria projektu - Smid Wacław

Reklama Teoria projektu

4.00 Oceń książkę!

Autor: Smid Wacław

Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788361448174
EAN: 9788361448174
Format: 210 x 150 x 20
Oprawa: Miękka
Stron: 258
Data wydania: 2011
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
31.97
książka
63.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.

Książka "Reklama Teoria projektu"
Smid Wacław