MONIKA NEYMANN
Sortuj według:
English for Promotion. Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public relations i komunikacji w internecie

English for Promotion. Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public relations i komunikacji w internecie

4.00

Autor: Monika Neymann

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375613254
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Książka poświęcona jest problematyce marketingowej z naciskiem na aspekty promocji. Autorki skoncentrowały się na rozwijaniu sprawności mówienia w języku angielskim podczas prezentacji, zebrań, konferencji i innych wystąpień publicznych. Czytelnicy poznają terminologię języka ogólnego oraz specjalistyczne zwroty i wyrażenia stosowane w konkretnych...
Cena
28.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Strona: 1 Do góry