English for Promotion. Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public relations i komunikacji w internecie - Monika Neymann

English for Promotion. Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public relations i komunikacji w internecie

4.00 Oceń książkę!

Autor: Monika Neymann

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375613254
EAN:
Format: 160 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 168
Data wydania: 2014-03-28
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
28.99
książka
32.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Książka poświęcona jest problematyce marketingowej z naciskiem na aspekty promocji. Autorki skoncentrowały się na rozwijaniu sprawności mówienia w języku angielskim podczas prezentacji, zebrań, konferencji i innych wystąpień publicznych. Czytelnicy poznają terminologię języka ogólnego oraz specjalistyczne zwroty i wyrażenia stosowane w konkretnych sytuacjach komunikowania się z odbiorcami produktów i w działalności public relations. W poszczególnych rozdziałach poruszono następujące zagadnienia:

- marka i jej znaczenie dla promocji,

- sposoby i metody komunikacji z klientem,

- interesariusze i ich wpływ na promocję,

- reklama,

- różne formy sprzedaży,

- promocja międzynarodowa - targi, wystawy i inne formy prezentacji,

- public relations w odniesieniu do organizacji pozarządowych i biznesu,

- komunikacja promocyjna w internecie,

- etyka i odpowiedzialność w promocji.

Teksty źródłowe poprzedzone są słowniczkami terminów występujących w danym przekazie informacji. W komentarzach omawiane są najciekawsze zjawiska językowe i poszerzany zakres terminologii. Ćwiczenia ukierunkowane są na rozumienie treści tekstu, utrwalanie występującej w nim terminologii, testowanie stopnia jej opanowania. Konstrukcja książki zapewnia możliwość sprawdzenia przyswojenia sobie wiedzy i umiejętności zastosowania jej w praktyce. Teksty przeznaczone dla odbiorców zaawansowanych pochodzą ze współczesnych źródeł lub są pisane przez native speakera.

Książka "English for Promotion. Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public relations i komunikacji w internecie"
Monika Neymann