MOI ALI
Sortuj według:
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II  zaktualizowane

Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

4.00

Autor: Moi Ali

Wydawnictwo: onepress
ISBN: 9788324618729
Kategoria: Pozostałe
Sztab doradców ds. marketingu i PR:wyjaśni Ci pojęcia związane z marketingiem i public relationsopracuje strategię marketingową i dobierze odpowiednie media oraz formy reklamyprzedstawi zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PRprzeprowadzi badania marketingowepomoże Ci w kreowaniu wizerunku firmy i budowaniu markinauczy Cię, jak...
Cena
45.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Marketing i public relations w małej firmie

Marketing i public relations w małej firmie

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą Opracuj strategię marketingową Wykorzystaj różne media do reklamy Zadbaj o swoich klientów W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych....
Cena
45.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 Do góry