Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II  zaktualizowane - Moi Ali

Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

4.00 Oceń książkę!

Autor: Moi Ali

Wydawnictwo: onepress
ISBN: 9788324618729
EAN: 9788324618729
Format: 21,0 x 14,8 x 0,0
Oprawa: miękka
Stron: 480
Data wydania: 2009-03-10
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
45.00
książka
47.99zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Sztab doradców ds. marketingu i PR:

  • wyjaśni Ci pojęcia związane z marketingiem i public relations

  • opracuje strategię marketingową i dobierze odpowiednie media oraz formy reklamy

  • przedstawi zasady tworzenia strategii marketingowej i działań PR

  • przeprowadzi badania marketingowe

  • pomoże Ci w kreowaniu wizerunku firmy i budowaniu marki

  • nauczy Cię, jak przygotowywać publikacje i materiały dla prasy

  • udzieli wskazówek na temat tworzenia materiałów promocyjnych



 Genialnie zarządzana mała firma!




Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie

Prowadząc firmę, trzeba stale pamiętać o tym, że warunkiem jej sukcesu jest tworzenie i podtrzymywanie właściwych relacji z otoczeniem rynkowym -- klientami, dostawcami, a nawet... konkurencją. Dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek firmy znacząco poprawiają jej wyniki zarówno na polu sprzedaży, jak i odbioru wśród klientów. Jeśli dysponujesz ograniczonymi środkami na działania reklamowe i public relations, dowiedz się, jak tworzyć i realizować skuteczne programy promocyjne, łagodne dla Twojego budżetu. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.


Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.



  • Bezbłędne kierowanie małą firmą.

  • Wykorzystywanie zalet small biznesu.

  • Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.

  • Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.




Praktyka, praktyka, praktyka... Podczas czytania tej publikacji nasuwają się tylko takie słowa. Wyjątkowa pozycja, na wskroś przesycona praktycznymi poradami, wskazówkami, informacjami, co i jak zrobić. Dla małego przedsiębiorstwa to lektura obowiązkowa. Publikacja podzielona jest na dwa obszary -- teorii (zwanej tutaj "zasadami") oraz praktyki (stanowiącej znacznie większą część książki). Zasady marketingowe, niezbędne do zrozumienia mechanizmów praktycznych działań w tym zakresie, wyłożone są w sposób prosty, przystępny dla czytelnika. A sama praktyka to przykłady, porady, ciekawe spostrzeżenia oraz studia przypadków. Wszystko to bezpośrednio i bardzo szczegółowo pokazuje gotowe rozwiązania marketingowe dla małej firmy. Pozostaje tylko czytać, analizować i wprowadzać w życie propozycje tu przedstawione.


dr Agnieszka Dejnaka





Dobry pomysł na ciekawą książkę, przejrzysty układ publikacji, przystępny język... Teoria w tej książce podana jest w interesujący sposób, część praktyczna zawiera trafne przykłady, anegdoty, wskazówki oraz konkretne propozycje rozwiązań. Dodatkowo wart pochwały jest użyteczny słownik terminów marketingowych, pomagający zrozumieć język specjalistów działających w tej branży.


Iwona Berlińska-Konopka

wykładowca Polish Open University





Patron medialny:

Książka "Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane"
Moi Ali