IWONA SKOWRONEK
Sortuj według:
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce

Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce

4.00

Autor: Iwona Skowronek

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375613018
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej narracji oraz dużej liczby często fascynujących...
Cena
32.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy

Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy

4.00

Autor: Iwona Skowronek

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375612448
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym. Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje,...
Cena
39.99zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
EBOOK Zmysły dla zysku

EBOOK Zmysły dla zysku

4.00

Autor: Iwona Skowronek

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375614480
Kategoria: Pozostałe
Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej narracji oraz dużej liczby często fascynujących...
Cena
47.38zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 Do góry