Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce - Iwona Skowronek

Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce

4.00 Oceń książkę!

Autor: Iwona Skowronek

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375613018
EAN:
Format: 145 x 205
Oprawa: miękka
Stron: 272
Data wydania: 2014-02-14
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
32.99
książka
40.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej narracji oraz dużej liczby często fascynujących przykładów. Istotną wartość książki stanowi 90 pięknych, kolorowych zdjęć ilustrujących udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce. Jak pisze sama autorka: "Książka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych przez największe światowe marki.

Iwona Skowronek - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca Studiów Podyplomowych Zarządzanie Wartością Klienta w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka książki Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy, a także publikacji z zakresu zarządzania, PR, budowy satysfakcji klienta, brandingu. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Teoretyk i praktyk zarządzania. Zajmowała samodzielne stanowiska kierownicze odpowiadając za prace koncepcyjne, implementację marketingu sensorycznego oraz decyzje strategiczne.

Książka "Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce"
Iwona Skowronek