BIZNES, PRAWO, FINANSE
Sortuj według:
Wiley Not-for-Profit GAAP

Wiley Not-for-Profit GAAP

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: John Wiley Sons
ISBN: 0471726915
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Wiley Not-for-Profit GAAP 2006 is a comprehensive, easy-to-use guide to the accounting and financial reporting principles used by not-for-profit organizations. It is written with the needs of the financial statement preparer, user, and attestor in mind. It provides a complete review of the authoritative accounting literature that impacts all types...
Cena
276.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Practical Guide to Forecasting Financial Market Volatility

Practical Guide to Forecasting Financial Market Volatility

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: John Wiley Sons
ISBN: 0470856130
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Financial market volatility forecasting is one of today's most important areas of expertise for professionals and academics in investment, option pricing, and financial market regulation. While many books address financial market modelling, no single book is devoted primarily to the exploration of volatility forecasting and the practical use of...
Cena
273.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Standards Battles in Open Source Software

Standards Battles in Open Source Software

In many ways, the rise of the open source web browser Firefox contradicts common wisdom and expectations. An industry with network effects, as is the case in the web browser industry, should follow the rationale of "the strong grows stronger, and the weak becomes weaker". This means that in the long run, a single dominant technology will prevail...
Cena
294.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Measuring Marketing

Measuring Marketing

Evaluating marketing performance and decision making more fairly Marketing has long been considered an art and not a science, but that perception is beginning to change as increasingly sophisticated methods of quantifying marketing success are developed. In Measuring Marketing: 103 Key Metrics Every Marketer Needs, Second Edition, one of the...
Cena
138.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Wspomaganie procesów decyzyjnych - tom 3. Badania operacyjne

Wspomaganie procesów decyzyjnych - tom 3. Badania operacyjne

W książce przedstawiono metody analizy możliwych celów, sposobów ich realizacji oraz wyboru najlepszego z nich. Zaprezentowano takie narzędzia analizy decyzji jak: metoda drzewa celów, drzewo decyzyjne, macierz decyzyjna, gra z naturą oraz metoda input-output. Omówiono zagadnienia programowania liniowego oraz metody i modele programowania...
Cena
23.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Leksykon przedsiębiorcy

Leksykon przedsiębiorcy

Robimy biznes! Łatwo powiedzieć, trudniej zrealizować z sukcesem. Każda działalność ma swoją specyfikę. Wymaga wiedzy i wprowadza język specjalistyczny. Wiedza jest zapisywana poprzez ustalone pojęcia, które miewają przeróżne znaczenia i budzą jeszcze bardziej zróżnicowane skojarzenia. To samo słowo może oznaczać zupełnie coś innego w różnych...
Cena
29.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę