BIZNES, PRAWO, FINANSE
Sortuj według:
Essentials of Marketing

Essentials of Marketing

Marketing is as much a part of any business as the product that is being sold. It is a philosophy, an attitude, a perspective, and a management orientation that stresses customer satisfaction. It is also the range of activities used to implement such a philosophy, and the ultimate communication weapon in the armoury of any business. The main...
Cena
110.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Russian and CIS Gas Markets and Their Impact on Europe

Russian and CIS Gas Markets and Their Impact on Europe

This will be the first book to present an overview of the gas industry, and gas markets, across the CIS, which - despite their significance for global markets generally and Europe in particular - have been paid relatively little attention.Russia's clashes in 2006-07 with Ukraine and Belarus, which resulted in gas exports to Europe being...
Cena
240.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Managing Knowledge-Based Initiatives

Managing Knowledge-Based Initiatives

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Butterworth Heinemann
ISBN: 9780750683395
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
"Managing Knowledge-Based Initiatives" from Pilot to Enterprise Deployment shows practitioners how to take their successful knowledge management pilot programs and to successfully expand them throughout the organization. Keeping the unique challenges of knowledge-based work in mind, Stacy Land explores what knowledge managers/project managers must...
Cena
104.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw tom 13

Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw tom 13

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 54629902077KS
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Zarządzanie przedsiębiorstwem w XXI wieku związane jest przede wszystkim ze sposobami konkurowania na rynku. Prowadzenie walki konkurencyjnej jest jedną z części zarządzania strategicznego. Powoduje to, że pracownicy nauki ciągle poszukują nowych sposobów uaktywnienia istniejących zasobów materialnych i niematerialnych w przedsiębiorstwach oraz...
Cena
38.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Diablica w pracy. Grzeczne dziewczynki chcą mieć dobrego szefa, niegrzeczne są szefami

Diablica w pracy. Grzeczne dziewczynki chcą mieć dobrego szefa, niegrzeczne są szefami

Jak bardzo pasujesz do tego wizerunku: kobieta z grzecznym uśmiechem, niepewna w kontaktach ze współpracownikami (że o szefie nie wspomnę), unikająca otwartego wyrażania swoich poglądów? A może jesteś nadgorliwą mróweczką? Taką, której wszystko można powierzyć, cynicznie uznając, że liczba jej godzin nadliczbowych i tak jest z gumy? Czy też...
Cena
23.49zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Modus operandi sprawców zabójstw

Modus operandi sprawców zabójstw

4.00

Autor: Monika Całkiewicz

Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375611045
Kategoria: Poradniki i albumy
/ Biznes, prawo, finanse
Rzetelne opracowanie problematyki modus operandi sprawców zabójstw wymaga znajomości nie tylko teorii, ale i praktyki prowadzenia pracy wykrywczej, a także - co szczególnie ważne - zachowania odpowiedniego dystansu do zagadnienia, tj. posiadania odpowiedniego doświadczenia życiowego. Nie ulega wątpliwości, że Autorka wybierając sobie tak ambitny...
Cena
59.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę