PODRÓŻE, MAPY, PRZEWODNIKI
Sortuj według:
Przewodnik po Wrocławiu. Wersja niemiecka

Przewodnik po Wrocławiu. Wersja niemiecka

"Reisefuhrer durch Breslau". Wersja niemiecka przewodnika po Wrocławiu....
Cena
9.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Tatry i Podhale

Tatry i Podhale

4.00

Autor: Rafał Malczewski

Wydawnictwo: LTW
ISBN: 9788375653649
Kategoria: Podróże, mapy, przewodniki
Prezentowany tom jest reprintem książki Tatry i Podhale R. Malczewskiego z roku 1935. Dokładnie odwzorowuje pisownię, układ graficzny i ilustracje wydania pierwszego. Jest to pierwsza reedycja tej pracy po 1935 roku....
Cena
36.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Cuba TSK 4e

Cuba TSK 4e

Informed features and insightful listings guide travellers off the beaten path. Includes new music special section, highlights the country's fabled beaches, scuba diving and snorkeling. ...
Cena
6.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Drawieński Park Narodowy

Drawieński Park Narodowy

Kieszonkowy przewodnik z serii : "Spotkania z przyrodą" przedstawia bogactwo przyrody, architekturę i historię Drawieńskiego Parku Narodowego, kontynuując prezentację polskich parków narodowych....
Cena
12.80zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
International Strategic Alliances

International Strategic Alliances

International Strategic Alliances is a practical guide that tackles major issues one might encounter when establishing a Chinese-based or US-based joint venture. It targets small and middle-market US companies that wish to establish strategic alliances based in China or other Asian countries, in order to expand their markets. Unlike other business...
Cena
240.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Creating Value in Nonprofit-business Collaborations: New Thinking  Practice

Creating Value in Nonprofit-business Collaborations: New Thinking Practice

4.00

Autor: James E. Austin

Wydawnictwo: John Wiley Sons
ISBN: 9781118531136
Kategoria: Podróże, mapy, przewodniki
Collaboration between nonprofits and businesses is a necessary component of strategy and operations. Creating Value in Nonprofit-Business Collaborations: New Thinking Practice provides breakthrough thinking about how to conceptualize and realize collaborative value. With over a hundred case examples from around the globe and hundreds of...
Cena
180.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę