INFORMATYKA, INTERNET
Sortuj według:
Frameworki JavaScript. Projektowanie interaktywnych i dynamicznych stron WWW

Frameworki JavaScript. Projektowanie interaktywnych i dynamicznych stron WWW

Komponuj zjawiskowe animacje w JavaScripcie! Najlepsze bdquo;ściągawki” dla JavaScriptu, czyli wszystko o frameworkach, bibliotekach i platformach programistycznych Zastosowanie gotowych fragmentów kodu - kontrolek, przycisków, galerii fotografii i formularzy kontaktowych Sposoby tworzenia animacji i efektów specjalnych Stworzenie od zera kodu...
Cena
34.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 3 księgarń!
Asembler dla procesorów ARM. Podręcznik programisty

Asembler dla procesorów ARM. Podręcznik programisty

4.00

Autor: William Hohl

Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324693191
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Informatyka, internet
Przewodnik programisty! Jeszcze do niedawna mało kto zdawał sobie sprawę z istnienia takich rozwiązań, jak procesory ARM. Ten stan rzeczy zmieniła inwazja urządzeń mobilnych: tabletów, smartfonów oraz platform takich jak Raspberry Pi. Przed profesjonalnymi programistami pojawiło się nowe wyzwanie - poznanie asemblera platformy ARM. Jeżeli należysz...
Cena
51.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 3 księgarń!
Matematyka Europejczyka. Poradnik metodyczny dla nauczycieli matematyki w szkołach ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy i rozszerzony. Klasa 3

Matematyka Europejczyka. Poradnik metodyczny dla nauczycieli matematyki w szkołach ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy i rozszerzony. Klasa 3

Suma wszystkich zadań Lekcje w trzeciej klasie gimnazjum to prawdziwe przygotowanie do czekającego Cię egzaminu gimnazjalisty. Jednak z zestawem edukacyjnym Matematyka Europejczyka żadne zadanie nie będzie dla Ciebie trudne. Będziesz opisywać okręgi, ale nie słowami. Zrobisz to na przykład na trójkątach. Nauczysz się określać podobieństwo nie tylko...
Cena
17.90zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Specyfikacja oprogramowania. Inżynieria wymagań

Specyfikacja oprogramowania. Inżynieria wymagań

Zebranie i opracowanie wymagań dotyczących tworzonego oprogramowania to jeden z fundamentów udanego projektu. Znajomość zakresu prac jest kluczową informacją dla wszystkich osób prowadzących projekt oraz bezcennym źródłem wiedzy dla deweloperów tworzących kod. Brzmi prosto, ale wcale tak nie jest! Identyfikacja interesariuszy, dokumentacja wymagań,...
Cena
87.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 3 księgarń!
JavaScript. Zasady programowania obiektowego

JavaScript. Zasady programowania obiektowego

Programiści pracujący na co dzień z użyciem języków takich, jak Java, C# czy C++, z pewnym pobłażaniem patrzą na JavaScript. Traktują go jako język nie do końca obiektowy, w którym można napisać program działający bez tworzenia klas i obiektów. Są w błędzie! JavaScript to język o ogromnych możliwościach, pozwalający na obiektowe tworzenie...
Cena
20.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 3 księgarń!
Zabawy z komputerem i fizyką. Skoki rzuty i rakiety

Zabawy z komputerem i fizyką. Skoki rzuty i rakiety

Starałem się pokazać w tej książce na konkretnym przykładzie ogólny tok postępowania w procesie modelowania komputerowego - od zjawiska do modelującego to zjawisko programu, formułowanego tu równolegle w trzech obiektowych językach programowania: Poscal (systemy Delphi i FPC/Lazarus), C++, Fortran 90/95.Jest to więc także trochę niestandardowy...
Cena
34.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!