NAUKOWE, POPULARNONAUKOWE
Sortuj według:
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działa

Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działa

>> Możesz kupić komplet w niższej cenie! Ekspansja nie jest kwestią wyboru -- to konieczność! Jak stworzyć skuteczny model ekspansji? Jak wykorzystać mocne strony firmy w nowych obszarach działalności? Jak podejmować działania w wielu różnych obszarach jednocześnie, nie rozpraszając przy tym zasobów organizacji? W jakim kierunku pójść, kiedy firma...
Cena
43.50zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji

Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji

Mordercze metody komunikacjiBezpardonowy styl rozmówPsychologiczne gierkiPełen profesjonalizmI inne urocze pułapki!Słodki lep uwodzicielskich sztuczek Sprzedaż prowokacyjna to bardzo niebezpieczne narzędzie, które w rękach niewprawnego użytkownika może stać się bronią obosieczną. Jednak we władaniu wytrawnego zawodnika staje się fascynującą,...
Cena
30.50zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników

Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników

Dobre badanie rynku to klucz do bezpiecznych decyzji w każdej firmie Dlaczego badania marketingowe są ważne? Dokładne, rzetelne i aktualne informacje o rynku są potrzebne w każdej firmie. Bez nich trudno jest podejmować jakiekolwiek decyzje marketingowe. Co zrobić z produktem, który przynosi za małe zyski? Czy warto rozpoczynać kosztowną...
Cena
53.50zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Dziennikarstwo

Dziennikarstwo

Książka ta wreszcie wypełnia bardzo ważną lukę! Jest bodaj pierwszym tak obszernym i kompetentnym polskojęzycznym kompendium zawodu dziennikarskiego. To świetny opis najnowszych trendów krajowego i światowego dziennikarstwa....
Cena
22.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Marketing w praktyce

Marketing w praktyce

4.00

Autor: Mirko Dussel

Wydawnictwo: BC Edukacja
ISBN: 9788361655480
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
Niniejszy podręcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, jest skierowany przede wszystkim do osób zajmujących się praktyką marketingową. Mogą z niego korzystać także studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedzę teoretyczną, lecz także praktyczną. Podstawowe informacje potrzebne do planowania, realizacji i kontrolowania działań...
Cena
41.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Frustracja - zawodowy zabójca

Frustracja - zawodowy zabójca

Zarabiam zbyt mało. Szef nie docenia mojej pracy. Tak właśnie myślisz? Gratulacje, właśnie znalazłeś pracę swoich marzeń! Tak, dobrze przeczytałeś: praca, którą masz, to najlepsze, co ci się mogło przytrafić. Ta książka demaskuje najpopularniejsze powody frustracji w pracy i prezentuje zaskakująco skuteczną metodę, dzięki której można zmienić i...
Cena
28.99zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!