Programowanie gier w DirectX - McCuskey Mason

Programowanie gier w DirectX

4.00 Oceń książkę!

Autor: McCuskey Mason

Wydawnictwo: MIKOM
ISBN: 837279281X
EAN: 9788372792815
Format: 230 x 160 x 42
Oprawa: Miękka
Stron: 896
Data wydania: 2003
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
92.50
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka uczy jak tworzyć zaskakujące efekty specjalne w grach komputerowych. Wprowadza twórców oprogramowania na inny, wyższy poziom umiejętności. Obserwacja niektórych gier nasuwa nam pytanie "Jak oni to, u licha, zrobili?" Z tej książki można się właśnie tego dowiedzieć. Kto nie miał do czynienia z DirectX otrzyma wiele praktycznych wskazówek, które wprowadzają szybko w tę tematykę. Można tu znaleźć sposoby na tworzenie efektów 2D i 3D z maksymalnym wykorzystaniem możliwości kart graficznych. Trudno o bardziej doświadczoną osobę niż autor tej książki, prowadzi on od ponad dziesięciu firmę tworzącą gry komputerowe.

Książka "Programowanie gier w DirectX"
McCuskey Mason