Nowe media w trzecim sektorze - Łosiewicz Małgorzata

Nowe media w trzecim sektorze

4.00 Oceń książkę!

Autor: Łosiewicz Małgorzata

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
ISBN: 9788378657040
EAN: 9788378657040
Format: 144 x 283 x 25
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Stron: ...
Data wydania: 2018
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
49.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Ciągła zmiana, będąca tendencją globalną, modernizacje oraz innowacje wpisały się w krajobraz otoczenia rynkowego i są stałymi elementami determinującymi funkcjonowanie trzeciego sektora. W obliczu rozwoju technologii informacja zyskuje nowy wymiar strategicznego zasobu będącego motorem procesów zarządczych organizacji pozarządowych. Ułatwia im uczenie się oraz staje się obiektem powszechnego zainteresowania podmiotów, które chcą wytworzyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka przedstawia analizę aktywności organizacji pożytku publicznego (OPP) w wykorzystaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych. Identyfikacja i ocena skuteczności użytkowania nowych mediów w realizacji polityki informacyjno-komunikacyjnej OPP odbyła się na podstawie danych zaczerpniętych z oficjalnych stron internetowych i profili/kont w mediach społecznościowych.

Książka "Nowe media w trzecim sektorze"
Łosiewicz Małgorzata