Marketing w działalności agencji reklamowej - Pańczyk Małgorzata

Marketing w działalności agencji reklamowej

4.00 Oceń książkę!

Autor: Pańczyk Małgorzata

Wydawnictwo: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego
ISBN: 9788365149039
EAN: 9788365149039
Format: 235 x 165 x 10
Oprawa: Miękka
Stron: 223
Data wydania: 2019
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
28.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingowej, badań marketingowych i planowania marketingowego. Na końcu książki zamieszczono 22 niezmienne prawa marketingu.

Książka "Marketing w działalności agencji reklamowej"
Pańczyk Małgorzata