E-marketing. Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów - Barbara Stawarz

E-marketing. Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów

4.00 Oceń książkę!

Autor: Barbara Stawarz

Wydawnictwo: PWN Naukowy
ISBN: 9788301181642
EAN:
Format: ...
Oprawa: miękka
Stron: 150
Data wydania: 2015-03-17
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
44.90
książka
51.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h

Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do internetu i budowanie społeczności wokoacute;ł marki.

Jest to pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i realia oraz zawierająca polskie case'y.nbsp;Jest to praktyczny poradnik dla manageroacute;w i dyrektoroacute;w marketingu, PR manageroacute;w, socjal media manageroacute;w, blogeroacute;w, dziennikarzy oraz właścicieli małych i średnich firm. Książka stanowi roacute;wnież niezbędne źroacute;dło wiedzy dla studentoacute;w marketingu i public relations.

Książka "E-marketing. Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów"
Barbara Stawarz