Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

Home Kontakt Strona główna Książki Program Partnerski


WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO
Sortuj według:
Monarchia

Monarchia

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323340300
Kategoria: Pozostałe
Prace tworzące tom podejmują interesującą refleksję o przeszłości i współczesności monarchicznych ustrojów w różnych częściach świata, o wpływie monarchii na kulturę i stan świadomości społeczeństw żyjących w państwach, których system zakłada istnienie monarchy wyposażonego w różny zakres kompetencji. Ważnym aspektem rozważań autorów jest namysł...
Cena
42.97zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Awangarda i krytyka Kraje Europy Środkowej i Wschodniej

Awangarda i krytyka Kraje Europy Środkowej i Wschodniej

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323340157
Kategoria: Pozostałe
Przed paroma laty Klaus Beekman i Jan de Vries we wstępie do książki Avant-Garde and Criticism słusznie zwracali uwagę na dysproporcję zachodzącą między badaniami nad istotą awangardowych zjawisk a tym, w jaki sposób były one u swoich początków odbierane przez współczesnych im widzów, czytelników i obserwatorów; zwłaszcza tych, którym zawdzięczamy...
Cena
40.47zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Praca kobiet w teorii ekonomii

Praca kobiet w teorii ekonomii

W książce dokonano próby skonfrontowania wybranych szkół myśli ekonomicznej z pewnym wycinkiem rzeczywistości gospodarczej - pracą kobiet. Pojęcie pracy wykracza tu poza wąską koncepcję zatrudnienia i obejmuje także nieodpłatne czynności wykonywane na rzecz gospodarstwa domowego oraz opiekę. Do analizy wybrano główny nurt ekonomii i jedną ze szkół...
Cena
40.47zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Obraz słowo gest

Obraz słowo gest

Czy wiesz, co widzisz? Czy widzisz, co wiesz? Książka odpowiada na pytanie, jak radzi sobie odbiorca, widz i słuchacz w procesie komunikacji, podczas którego docierają do niego bodźce werbalne i niewerbalne. Autorka ukazuje procesy, które pozwalają nam wykorzystywać wszelkie środki znaczeniotwórcze (np. słowa czy gesty) do porozumiewania się, nawet...
Cena
45.97zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Młodopolski witalizm

Młodopolski witalizm

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323340058
Kategoria: Pozostałe
Życie! Znaleźć upodobanie w życiu, nauczyć się je kochać, (… ) Kochać, żeby kochać. Taką deklarację przedstawił w 1900 roku młody Leopold Staff. Od początku XX wieku w literaturze Młodej Polski i w całym szeroko pojętym modernizmie witalizm w swoich różnorodnych odmianach odgrywał istotną rolę. Warto przyjrzeć się bliżej, jak różnorodną i jak...
Cena
36.97zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Różnice kulturowe w komunikacji biznesowej

Różnice kulturowe w komunikacji biznesowej

Analizowany przez Autorów temat jest ważny zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia. Praca stanowi ciekawe studium poznawcze na temat znaczenia różnic kulturowych w komunikacji biznesowej.Z recenzji prof. dr hab. Renaty Oczkowskiej  Publikacja podejmuje interesującą poznawczo i aktualną problematykę związaną ze źródłami,...
Cena
45.47zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę