WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN
Sortuj według:
Kurs księgowości komputerowej System Symfonia z płytą CD

Kurs księgowości komputerowej System Symfonia z płytą CD

4.00

Autor: Chomuszko Magdalena

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301162993
Kategoria: Pozostałe
Nowoczesny podręcznik do samodzielnej nauki obsługi najpopularniejszego programu do ewidencji księgowej. Znajomość programu księgowego System Symfonia®, to najczęściej wymieniane kryterium oceny kwalifikacji pracowników na stanowiska księgowe.Książka została napisana na podstawie materiałów wykorzystywanych w trakcie szkoleń z obsługi Systemu...
Cena
44.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Prowadzenie wywiadów

Prowadzenie wywiadów

4.00

Autor: Kvale Steinar

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301162931
Kategoria: Pozostałe
Prowadzenie wywiadów to książka będąca wprowadzeniem zarówno do teoretycznych, jak i praktycznych aspektów wywiadów, czyli jednej z najważniejszych metod badań jakościowych. Kvale pokazuje, jak zaplanować wywiad, przeprowadzić go, a następnie dokonać transkrypcji i właściwej analizy. Podejmuje również kwestie trafności oraz możliwości uogólniania...
Cena
38.97zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Chodzić po wodzie

Chodzić po wodzie

Anna Świderkówna opowiada o sobie, swojej rodzinie, o udziale w Powstaniu Warszawskim, o pasjonującej pracy nad papirusami i próbie wstąpienia do klasztoru, a także o swojej wierze i o tym, jak zainteresowanie starożytnością grecko-rzymską przerodziło się w fascynację Biblią. W przeprowadzonej przez Elżbietę Przybył rozmowie wątki biograficzne...
Cena
4.00zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
First Steps in Marketing Language

First Steps in Marketing Language

4.00

Autor: Kozierkiewicz Roman

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301162702
Kategoria: Pozostałe
Książka zapoznaje czytelnika z podstawową terminologią angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie marketingu. Autor omawia rodzaje marketingu, takie jak: marketing bezpośredni, marketing usług, marketing społeczny, polityczny czy medialny, a także strategie marketingowe oraz cele i rodzaje reklamy - po polsku i po angielsku podaje przykłady...
Cena
33.97zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Integracja europejska

Integracja europejska

Niniejsza książka prezentuje nowe problemowe podejście do procesu integracji europejskiej, koncentrując się na jego głównych wyzwaniach i efektach, zachodzących na umiędzynarodowionych rynkach i w odniesieniu do zeuropeizowanych polityk. Efekty te przekładają się na sprostanie wyzwaniom globalizacji gospodarki i roli UE jako czołowego "gracza" na...
Cena
37.97zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Wielcy Filozofowie 21 Społeczeństwo otwarte i jego wrogowie tom 1

Wielcy Filozofowie 21 Społeczeństwo otwarte i jego wrogowie tom 1

4.00

Autor: Popper Karl R.

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301162184
Kategoria: Pozostałe
Sir Karl Popper był typem człowieka, który psuł każde zebranie. Gdy obecni, kimkolwiek byli - uczniami, studentami, profesorami - zgodzili się co do jakiejś tezy i już mieli się rozstać w dobrych nastrojach, Popper wygłaszał wielką mowę w starożytnym stylu, druzgoczącą wszystkie ustalenia. A jednym z jego najważniejszych osiągnięć było wykazanie,...
Cena
28.47zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!