UMCS
Sortuj według:
Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta

Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta

4.00

Autor: Siwiec Adam

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377841136
Kategoria: Pozostałe
Książka Adama Siwca rozwiązuje wiele istotnych kwestii (także z zakresu teorii) onomastycznych, a wiążąc dociekania stricte językowe z takimi obszarami, jak kultura masowa i konsumpcja, reklama, marketing, komunikacja i społeczny wymiar przestrzeni, wyznacza nowe perspektywy opisu nazw własnych. Przyjęta koncepcja opracowania wieloaspektowego...
Cena
33.97zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Marketing polityczny Teoria i praktyka

Marketing polityczny Teoria i praktyka

4.00

Autor: Iwona Hofman

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377840467
Kategoria: Pozostałe
Reklama polityczna, marketing polityczny i marketing wyborczy umieszczane w kontekście kampanii promocyjnych i wyborczych to fenomen występujący od wielu dziesięcioleci, jednak w ciągu ostatniej dekady przykuwa on uwagę analityczną badaczy w Polsce z wielką siłą. Kolejne publikacje pokazują, jak złożone mechanizmy rozgrywają się w kwestiach...
Cena
32.47zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Droga w języku i kulturze

Droga w języku i kulturze

4.00

Autor: Jan Adamowski (red.), Katarzyna Smyk (red.)

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377840948
Kategoria: Pozostałe
Droga to niezwykle symboliczny i wieloznaczny składnik doświadczanej przez człowieka przestrzeni. W perspektywie realnoznaczeniowej jest wyróżniającym elementem posliego krajobrazu, z którym wiążą się bogate konotacje natury wierzeniowo-magicznej, metaforycznej czy symbolicznej. Droga jako przestrzeń publiczna implikuje z kolei specyfikę zachowań,...
Cena
36.97zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Absorpcja innowacji ekologicznych w przedsiębiorstwie

Absorpcja innowacji ekologicznych w przedsiębiorstwie

4.00

Autor: Leszczyńska Agnieszka

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377840757
Kategoria: Pozostałe
W związku z unifikacją prawa ochrony środowiska i wolą polityczną organów międzynarodowych należy spodziewać się, iż trend związany z rozwijaniem innowacji ekologicznych będzie narastał, zaostrzane będą też normy emisyjne, techniczno-technologiczne i produktowe. Wymusi to na przedsiębiorstwach konieczność absorpcji, a więc przyswajania tego typu...
Cena
27.97zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
W rodzinie i dla rodziny

W rodzinie i dla rodziny

4.00

Autor: Kalinowska-Witek Barbara

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377840702
Kategoria: Pozostałe
Ze względu na przeogromny materiał źródłowy, beznamiętny sposób narracji, dokładnie przemyślaną całościową konstrukcję tekstu, bardzo dobrze opanowany warsztat metodologiczny wreszcie - rozprawę można uznać za dzieło sensu stricte historyczne; a dokładniej mówiąc za dzieło z zakresu historii oświaty i wychowania. Rozprawa została tak starannie i...
Cena
37.97zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Ciało czasu Esej o teatrze

Ciało czasu Esej o teatrze

4.00

Autor: Misiewicz Janusz

Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377840078
Kategoria: Pozostałe
Współczesną teatrologię interesują głównie zjawiska dalekie od tradycyjnie pojmowanego teatru. Książka prof. dr. hab. Janusza Misiewicza jest dowodem, że dawny teatr może być nadal przedmiotem niezwykle interesujących dociekań teoretycznych. Dobrze, że Autor, nie kierując się modą, miał odwagę ją napisać.Z recenzji prof. Janusza Deglera...
Cena
31.47zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę