KATEDRA WYDAWNICTWO NAUKOWE
Sortuj według:
Subsumcje edukacji

Subsumcje edukacji

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 9788365155634
Kategoria: Pozostałe
Naszym celem było opracowanie i analityczne wykorzystanie kategorii "subsumcji/podporządkowania", zbadanie jej semantycznych, ontologicznych i performatywnych implikacji w odniesieniu do problematyki edukacyjnej. Pragnęliśmy zwrócić uwagę na społeczne, polityczne i etyczne wymiary podporządkowywania procesów edukacyjnych, zapytać o możliwe sposoby...
Cena
17.47zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Historia mówiona polskiego kulturoznawstwa

Historia mówiona polskiego kulturoznawstwa

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 9788365155771
Kategoria: Pozostałe
Oddajemy w Państwa ręce tom Historia mówiona polskiego kulturoznawstwa, kolejny, który powstał w ramach pracy nad grantem badawczym "Kulturoznawstwo polskie. Historia i dziedzictwo dyscypliny". […] Historia polskiego kulturoznawstwa jest znana raczej fragmentarycznie i wariantywnie, co jest wynikiem autonomicznych "historii" poszczególnych...
Cena
38.47zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Filmy do zjedzenia

Filmy do zjedzenia

Jeśli wyobrazić sobie trójkąt, którego wierzchołki wyznaczają pojęcia "Ameryka", "kino" i "jedzenie", to tematyka "Filmów do zjedzenia" wpisuje się w pole owego trójkąta. Interesują mnie zatem filmowe reprezentacje jedzenia jako integralna część amerykańskiej popkultury - zarówno w jej kulinarnym, jak i medialnym aspekcie. Innymi słowy, filmowe...
Cena
41.47zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Kultura danych Algorytmy wzmacniające uwagę

Kultura danych Algorytmy wzmacniające uwagę

4.00

Autor: Piekarski Karol

Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 9788365155566
Kategoria: Pozostałe
Publikacja opisuje problem przeciążenia informacyjnego i wyłaniające się w Sieci strategie zarządzania danymi. Tworzą one nowy model percepcji, tzw. percepcję ambientową, ułatwiającą poruszanie się w usieciowionym środowisku informacyjnym. Szczegółowej analizie poddano m.in. wizualizację danych, personalizację treści, kuratorstwo sieciowe,...
Cena
31.47zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym

Budowanie świadomości marki w klubie sportowym

4.00

Autor: Brzeźniak Mateusz

Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 9788365155702
Kategoria: Pozostałe
"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat...
Cena
19.47zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę
Organizacja poszukiwań ludzi zaginionych

Organizacja poszukiwań ludzi zaginionych

4.00

Autor: Momot Magdalena

Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 9788365155283
Kategoria: Pozostałe
Zjawisko zaginięć osób jest problemem społecznym o szczególnej wadze. W Polsce każdego roku ginie średnio ponad 17 tysięcy osób, z czego 2 tysięcy nie udaje się odnaleźć, mimo pomocy wyspecjalizowanych instytucji.Dostrzeżone przez Autorkę nieprawidłowości oraz zaniedbywany przez naukowców rozmiar zjawiska, jak również marnujący się potencjał grup...
Cena
20.97zł
Tania Książka
Zobacz książkę Kup książkę