BIZNES, NAUKI EKONOMICZNE
Sortuj według:
Zarządzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press

Zarządzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press

Profesjonalne odpowiedzi na codzienne wyzwania zawodowe Ustalanie priorytetów Organizacja przestrzeni Koncentrowanie się na zadaniu Umiejętny podział obowiązków Wszyscy cierpimy na brak czasu. Pracujemy coraz więcej, śpimy coraz mniej, a mimo to wciąż nie nadążamy z wykonywaniem swoich obowiązków. Dlaczego tak się dzieje? Brakuje nam...
Cena
23.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II

Śmierć taniej, radosnej twórczości! Projektowanie spotów radiowych, telewizyjnych i reklamy zewnętrznej. Tworzenie i opracowywanie tekstów reklamowych. Ścieżka kariery w branży reklamowej Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: "Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie!". Owszem, zapamiętamy i...
Cena
40.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Inwestuj we własny dług. 7 kroków dzieki którym spłacisz kredyt przed terminem i jeszcze na tym zaro

Inwestuj we własny dług. 7 kroków dzieki którym spłacisz kredyt przed terminem i jeszcze na tym zaro

Załataj wreszcie swój portfel!1. krok - zmień nastawienie do własnych pieniędzy i długów2. krok - ochroń się przed zalewem dokumentów finansowych3. krok - uratuj swoje znikające dochody4. krok - poznaj proste sposoby powiększania zasobów i tworzenia oszczędności5. krok - stwórz własny IPN, czyli Indywidualny Plan Naprawczy6. krok - błyskawicznie...
Cena
29.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi

Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi

Prezydent jest oceniany po stu dniach, menedżer -- po dziewięćdziesięciu Przygotuj się do nowych obowiązków Oceń obiektywnie wyzwania i szanse powodzenia Zdobądź poparcie podwładnych i zwierzchników Pierwsze 90 dni pracy to dla menedżera na nowym stanowisku wyjątkowo trudny okres. W tym czasie liderzy, niezależnie od stanowiska, jakie...
Cena
45.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz

Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz

7 kroków -- jak zdobyć klienta, który jeszcze nie jest Twój Dowiedz się, jacy klienci autentycznie zwiększają Twoje zyski Opracuj i wprowadź w życie skuteczną strategię rozwoju Twojej firmy Zostań liderem w swojej branży Klient, którego musisz mieć, to ktoś, kto przyczynia się do rozwoju Twojej firmy i umie ją pozycjonować lepiej niż Ty sam....
Cena
32.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Ekonometria. Podstawy teorii i praktyki

Ekonometria. Podstawy teorii i praktyki

Książka zawiera podstawowy kurs teorii i praktyki ekonometrii. Jest przeznaczona dla studentów różnych dyscyplin ekonomicznych poza specjalizacją ekonometrii. Będzie również użyteczna dla ekonomistów prowadzących analizy danych ekonomicznych, a jednocześnie niedysponujących solidnymi podstawami matematycznymi. W podręczniku uwzględnione zostały...
Cena
63.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę