BIZNES, NAUKI EKONOMICZNE
Sortuj według:
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza

Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza

Jak z kreatywności uczynić przewagę konkurencyjną Gorąco kochają, szczerze nienawidzą -- dzielenie klientów na fanatyków i wrogów reklamowej marki Udane związki, głębokie więzi i satysfakcjonujące stosunki -- budowanie bliskich relacji z odbiorcami poprzez slogany i motywy graficzne Znane kampanie reklamowe od podszewki -- Citibank, Lee Jeans,...
Cena
35.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Niepewność na rynku walutowym. Teoretyczne podstawy

Niepewność na rynku walutowym. Teoretyczne podstawy

Książka może być adresowana do teoretyków i praktyków rynku walutowego czy szerzej – rynków finansowych. Powinna też wzbudzić zainteresowanie studentów wyższych poziomów studiów magisterskich i doktoranckich o profilu ekonomicznym lub finansowym. Autorka ma nadzieję, że aktualny i krytyczny dobór najnowszej literatury światowej, połączony z...
Cena
39.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk

Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk

Wdrażać u siebie cudze pomysły -- oto idea benchmarkingu. Dowiedz się, jak robią to najlepsi: Johnson Johnson, Xerox, Microsoft... Już niejedna firma przejęła jakiś pomysł i wykorzystała go lepiej niż wynalazca. Jednak przełomowe odkrycia nie zdarzają się często. Jeśli chcesz regularnie odnosić korzyści z benchmarkingu, stwórz systematyczny...
Cena
61.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Myślenie strategiczne. Jak zapewnić sobie przewagę w biznesie, polityce i życiu prywatnym

Myślenie strategiczne. Jak zapewnić sobie przewagę w biznesie, polityce i życiu prywatnym

Machiavelli na co dzieńWnioski z pogranicza ekonomii i teorii gierMetody rozwoju inteligencji społecznejPraktyczne taktyki wykorzystywania osobistej przewagiAntycypacja posunięć przeciwników i rozwoju sytuacjiDixit i Nalebuff formułują niezawodne reguły pozwalające myśleć w sposób strategiczny. David Henderson, magazyn "Fortune" Niezbędnik...
Cena
41.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży

Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży

Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci Zbuduj relacje z klientami Przeanalizuj proces zakupów Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o...
Cena
41.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Zwalnianie pracownika. Osobisty mentor - Harvard Business School Press

Zwalnianie pracownika. Osobisty mentor - Harvard Business School Press

Menedżer z klasą Działaj profesjonalnie Orientuj się w przepisach prawa pracy Zachowaj odpowiedzialność Wyciągnij konstruktywne wnioski Podejmuj odpowiedzialne decyzje Jesteś profesjonalnym menedżerem, wiesz zatem, że zwolnienie pracownika to ostateczność. Decyzję taką podejmuje się dopiero po rozpatrzeniu wszelkich innych możliwości....
Cena
22.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!