BIZNES, NAUKI EKONOMICZNE
Sortuj według:
MARKA NARODOWA TW

MARKA NARODOWA TW

4.00

Autor: ROMAN ROJEK

Wydawnictwo: GWP
ISBN: 9788374891073
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Biznes, nauki ekonomiczne
Jak konkurować w świecie opanowanym przez globalnych gigantów? Co zrobić, by marka lokalna stała się najsilniejsza na rynku, na którym działa? Jaką przyjąć strategię?Roman Rojek, jeden z twórców niezwykle silnej i dynamicznie rozwijającej się firmy Atlas, ze swadą i humorem opowiada o swoich przemyśleniach i doświadczeniach w kreowaniu marki...
Cena
48.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
MIĘDZYNARODOWA KONKURENCYJNOŚĆ PAŃSTW NADBAŁTYCKICH

MIĘDZYNARODOWA KONKURENCYJNOŚĆ PAŃSTW NADBAŁTYCKICH

"Na tle międzynarodowego i polskiego dorobku naukowego monografia Małgorzaty Runiewicz wnosi "wartość dodaną", zarówno w sferze teorii, jak i w warstwie poznawczej. Upatruje się jej zwłaszcza w następujących cechach opracowania: komparatystycznym ujęciu; wykonaniu analizy na trzech poziomach: makro-, mikro-, oraz mezo- oraz przeanalizowaniu i...
Cena
46.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
EDUKACJA KONSUMENCKA CELE INSTRUMENTY DOBRE PRAKTYKI

EDUKACJA KONSUMENCKA CELE INSTRUMENTY DOBRE PRAKTYKI

"Publikacja może inspirować do dalszych badań, przyczyniając się do wypełnienia luki, jaka obecnie znajduje się na rynku w przemiotowej dziedzinie. Krąg jej potencjalnych czytelników rysuje się szeroko. Obok studentów kierunków ekonomicznych i społecznych obejmie także osoby z coraz liczniejszych instytucji i organizacji podejmujących zadanie...
Cena
44.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
TAK POZYSKASZ KAŻDEGO KLIENTA

TAK POZYSKASZ KAŻDEGO KLIENTA

Co sprzedawca powinien wiedzieć o ludziach czyli jak dogadać się z każdym klientem.Może już miałeś do czynienia z czymś takim. Trafia się klient, na którym łamiesz sobie zęby. Angażujesz wszystkie umiejętności, całe doświadczenie, zapał - i nic. Bądź jednak spokojny. Dzięki metodzie, którą przedstawię w tej książce, uda Ci się "podejść" także tych...
Cena
32.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Elementy prawa

Elementy prawa

4.00

Autor: ...

Wydawnictwo: EKONOMIK
ISBN: 9788374491112
Kategoria: Naukowe, popularnonaukowe
/ Biznes, nauki ekonomiczne
Podręcznik obejmuje wszystkie hasła programu nauczania przedmiotu "Elementy prawa"realizowanego w ramach zawodów: technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowośc...
Cena
17.50zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
ZDROWY ROZSĄDEK W MARKETINGU BEZPOŚREDNIM I INTERAKTYWNYM BR

ZDROWY ROZSĄDEK W MARKETINGU BEZPOŚREDNIM I INTERAKTYWNYM BR

Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym to „autorytatywny podręcznik” marketingu bezpośredniego, zawierający najnowsze informacje na temat zdecydowanie najistotniejszego dziś medium, czyli Internetu, który rozwija się w szybszym tempie niż wszystkie pozostałe media bezpośrednie....
Cena
79.00zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 2 3 4 5 6 7 8 - 52 - Do góry