EDUKACJA KONSUMENCKA CELE INSTRUMENTY DOBRE PRAKTYKI
Menu
"Publikacja może inspirować do dalszych badań, przyczyniając się do wypełnienia luki, jaka obecnie znajduje się na rynku w przemiotowej dziedzinie. Krąg jej potencjalnych czytelników rysuje się szeroko. Obok studentów kierunków ekonomicznych i społecznych obejmie także osoby z coraz liczniejszych instytucji i organizacji podejmujących zadanie edukacji konsumenckiej oraz młodych naukowców, zaintersowanych tą "wschodzącą" problematyką. O rosnącym zainteresowaniu tej ostatniej grupy świadczą referaty kilkunastu młodych pracowników różnych polskich uczelni, które wchodzą w skład tej publikacji. Przyczynią się one niewątpliwie do rozwoju nauki w omawianym zakresie. " (fragment recenzji prof. dr hab. Anny Mokrysz-Olszyńskiej).
Dane szczegółowe
Autorzy: | ANNA LEWICKA-STRZAŁECKA |
Oprawa: | broszurowa |
Liczba stron: | 254 |
Rok wydania: | 2006 |
Wydawnictwo: | Koźmiński |
ISBN: | 83-89437-55-4 |