Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej - Renata Gardian

Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej

4.00 Oceń książkę!

Autor: Renata Gardian

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza IMPULS
ISBN: 9788375873191
EAN:
Format: 160 x 230
Oprawa: miękka
Stron: 170
Data wydania: 2010-09-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
24.99
książka
31.47zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Książka jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji dokonującego się m.in. w środowisku studenckim. Głównym celem książki jest zaprezentowanie przeprowadzonych badań, które potraktowane są dwukierunkowo. Z jednej strony przedstawia motywy i postawy kobiet decydujących się na sponsoring, zaś z drugiej strony charakteryzuje mężczyzn, którzy proponują związki sponsorskie. Książka nie zachęca do uprawiania prostytucji ani do korzystania z niej. Nie napiętnowano w niej także osób prostytuujących się. Autorka umożliwia racjonalny wgląd w zjawisko, które istnieje w naszym społeczeństwie, a wokół którego nagromadziło się wiele opinii i poglądów , mimo że nie ma jeszcze przeprowadzonych badań naukowych na ten temat. Prostytucja jest rzeczywistością społeczną, a zjawisko sponsoringu jest jej nową formą. Jako zjawisko społeczne istnieje niezależnie od tego, jak jest oceniane moralnie czy prawnie.

Książka "Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej"
Renata Gardian