Zarządzanie międzynarodowe z perspektywy polskich przedsiębiorstw - Stępień Beata

Zarządzanie międzynarodowe z perspektywy polskich przedsiębiorstw

4.00 Oceń książkę!

Autor: Stępień Beata

Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320823202
EAN: 9788320823202
Format: 237 x 162 x 15
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Stron: ...
Data wydania: 2018
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
48.47
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Z przykładów przytoczonych w książce Zarządzanie międzynarodowe z perspektywy polskich przedsiębiorstw wyłania się obraz dużego, ale niewykorzystanego na rynku międzynarodowym potencjału polskich przedsiębiorstw. Kwalifikacje, połączone z wiarą we własne siły, mają zatem decydujące znaczenie w podejmowaniu działań w zakresie internacjonalizacji. 


Niniejsza monografia nie jest popularnonaukowym zbiorem jedynie słusznych reguł i wskazówek, jak zarządzać firmą, aby osiągnąć sukces na arenie międzynarodowej. Gdyby uprawianie biznesu polegało jedynie na stosowaniu się do wytycznych teoretyków, byłoby być może mniej wolne od frustracji i upadłości, ale prawdopodobnie nie przyniosłoby spektakularnych rozwiązań, pozwalających zarabiać pieniądze wbrew głoszonym regułom, i nie odkryto by zbyt wielu nowych obszarów dla ludzkiej aktywności gospodarczej.


Jaka jest więc ostateczna, najistotniejsza puenta prowadzonych w niniejszej książce rozważań?
Pokornie zgłębiaj teorię internacjonalizacji i zarządzania międzynarodowego, ucz się od najlepszych w biznesie, ale nie myśl, że sukces jest przypisany tylko im. Wszystko zależy od Twoich umiejętności, wiedzy, determinacji i entuzjazmu. Biznes nie musi być lokalny, bo od stuleci nie uznaje granic za barierę.


Książka jest przeznaczona dla kadry naukowej i studentów uczelni ekonomicznych, praktyków i wszystkich osób zainteresowanych tematyką zarządzania międzynarodowego.

Książka "Zarządzanie międzynarodowe z perspektywy polskich przedsiębiorstw"
Stępień Beata