Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego - Bacior Michał

Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego

4.00 Oceń książkę!

Autor: Bacior Michał

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375567519
EAN: 9788375567519
Format: 235 x 165 x 8
Oprawa: Miękka
Stron: 166
Data wydania: 2015
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
50.97
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników procesów rynkowych.
Autor rekomenduje model przedsiębiorstwa jako systemu otwartego, funkcjonującego na rynkach nasyconych, w warunkach silnych napięć zewnętrznych oraz algorytm wykorzystania instrumentów marketingowych, uwzględniający zagrożenia kryzysem i skróconą perspektywę czasową.

Książka "Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego"
Bacior Michał