BACIOR MICHAŁ
Sortuj według:
Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

4.00

Autor: Bacior Michał

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375567472
Kategoria: Pozostałe
W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia:współczesne teorie przedsiębiorstwaprzedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartościfilozoficzne aspekty wartościinstrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników...
Cena
46.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę Oferta 2 księgarń!
Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego

Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego

4.00

Autor: Bacior Michał

Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375567519
Kategoria: Pozostałe
W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników procesów rynkowych.Autor rekomenduje model przedsiębiorstwa jako systemu otwartego, funkcjonującego na rynkach...
Cena
50.97zł
Tania książka!
Zobacz książkę Kup książkę
Strona: 1 Do góry