Współczesna psychologia mediów - Agnieszka Ogonowska; Grzegorz Ptaszek

Współczesna psychologia mediów

4.00 Oceń książkę!

Autor: Agnieszka Ogonowska; Grzegorz Ptaszek

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza IMPULS
ISBN: 9788378501633
EAN:
Format: 160 x 235
Oprawa: miękka
Stron: 252
Data wydania: 2013-07-01
Gdzie kupić tanią książkę?
książka
31.99
książka
50.97zł
Książka w Twoim domu w ciągu 48h
Nie potrzebujemy już tylko dostępu do informacji i wiedzy, nowe media i technologie przestały nam służyć jedynie do komunikowania się z innymi, lecz stały się ważnym elementem naszego życiowego doświadczenia, którego istotą jest stworzenie silnej, emocjonalnej więzi człowieka z różnymi produktami kultury masowej, w tym przekazami medialnymi czy urządzeniami. [...] Proponujemy Czytelnikom refleksję nad rolą psychologii w kontekście kontaktu człowieka z mediami (głównie telewizją i internetem) oraz nowymi technologiami. W tomie znajdują się zarówno artykuły teoretyczne, wprowadzające w problematykę, jak i odnoszące się do zagadnień szczegółowych, analizujące określone zjawiska i problemy. Autorami tekstów są głównie psycholodzy, reprezentujący różne ośrodki naukowe z całej Polski.
Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek
fragment Wstępu
[...] chciałbym docenić wysiłek Redaktorów, który zaowocował zebraniem przedstawionych w monografii artykułów. Uważam, że publikacje dotyczące psychologii mediów i nowych języków komunikacji są obecnie bardzo potrzebne. Technologia wciąż znacznie wyprzedza refleksję nad psychologicznymi skutkami jej wdrażania.
dr hab. Piotr Francuz, prof. KUL
fragment recenzji

Książka "Współczesna psychologia mediów"
Agnieszka Ogonowska; Grzegorz Ptaszek